Torbjørn Milje Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Borgund Stavkirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Vakkert av nydeleg arkitektur! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Flott bilde Torbjørn ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Dette bildet, er det tatt fra nykirka det da? Eller har du klatra opp i et tre? Det var jo litt spesiell vinkel Veldig vakker kirke og et riktig flott foto! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Flott dokumentasjon og folkeopplysning, Torbjørn. Helt umulig å se at det er tatt med Nikon D300, kanskje sett bort fra god håndtering av nyanser mellom sort og hvitt, noe mine merker har slitt med. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Hei Magnar, Torhild, Helene og Trond Olav. Tusen takk til alle dere for de fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Stavkirkespesialisten dukker opp igjen. Herlig lys og kompen sitter som et skudd for kirken er perfekt plassert i flata. Skulle jeg pirke noe så måtte det være at jeg ville klona bort den øverste kvasten som stikker inn fra venstre for å få en reinere utgang på greina under. Men da er jeg kanskje mer pirkete enn godt er? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hei Torbjørn, fint ståsted og fint bilde av den gamle kirke. Jeg la jo ut bilde av Borgund stavkirke for en del uker tilbake. Det som slår meg er at kirken senere må ha blitt satt inn med tjære (for det er vel det de behandler treverket med), for mine bilder viser et mørkere treverk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Hei Roar og Ragnar. Tusen takk til dere begge for de fine kommentarene. Det er noen år siden jeg tok dette bildet så det kan godt hende at kirken var nybeiset på den tiden, eller den var satt inn med tjære. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg