Gå til innhold

Hvor kjøper dere pc utstyr?

Anbefalte innlegg

psdata er i mine øyne helt klart best. ALDRI noe tull og får varen nøyaktig 2 dager senere, (hvis de har den på lager da). Har hatt en retur sak og fikk ny hd etter 7 dager! Multicom er også greie. Komplett har jeg heller lite til overs for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett...

hender jeg bruker Mpx.no

knall leveringstid :mrgreen:

Komplett fordi;

-det er billig

-lenge i bransjen

-kjøper ting, som kanskje ikke fungerer. Da må dem jo i retur til komplett.. og så bestiller jeg kanskje noe mer med, som heller ikke funker ( en tendens til og være IBM produkter ) da må jo også disse i retur? og så sitter jeg i den onde sirkelen igjen da....

Lenke til kommentar

MPX.no!

YPPERLIG FRA ENDE TIL ANNEN!

Har handlet hos komplett, psdata og amraam før, men bruker nå bare mpx. God service, gode priser, rask levering og ypperlig returbehandling.. Anbefales...

Holdt på å glemme 3dfxcool.no , som også er en ypperlig nettbutikk, selv om de har hatt ligg problemer med lageret sitt i det siste.. Ypperlig service og gode priser der også..

Lenke til kommentar

Skal vi se:

Hardware.

Komplett

MPX

PSData

Casestuff, geekstuff:

Microplex

3DfxCool

Netconnection

Übergeekstuff:

Geekstuff.no

Har definitivt lagt igjen mye penger hos komplett. MPX har en herlig leveringstid, og man slipper å lete gjennom masse jallahardware som ikke duger til noe likevel. De har det som er best, og de har de til bra priser. Om det er noe de ikke har så lavt priset, og du skal kjøpe mye, er det bare å sende mail til de for å høre om de kan gi deg en bra deal, så du kan kjøpe alt fra de.

PSData, leverer også svinraskt. De har ikke alltid det jeg har lyst på, og jeg ender ofte opp med å handle fra komplett.

Microplex er en farlig butikk. Det er nesten umulig å gå inn på siden, og ut igjen, uten å ha bestilt noe stæsj. De har så mye snadder. Sliter med litt av det samme problemet med 3dfxcool. Heldigvis har de en sånn mammut side, som etter min mening gjør det til en mer vimsete shop, og man får ikke så vanvittig lyst på ting man ikke trenger, som når man er inne hos microplex. Et alternaltiv er netconnection, som ikke har vært i bransjen så lenge som de andre to, men som har mye gøy å by på.

Geekstuff, sier seg vel selv hva er, og der har jeg enda ikke kjøpt noe, med untak fra TG. Kunne igrunn tenkt meg det tastaturet med lys i knappene. Det var MAD dyrt, så det får vente litt. Trippel LCD hadde også vært greit å ha.

-Chief-

Endret av Chief
Lenke til kommentar

Tester til stadighet nye webshopper, men de her har utmerket seg spesiellt med tanke på service og tilgjengelighet:

Flexi-Data - Gode priser og god service for oss i Bergen. :woot:

Komplett Data - Godt utvalg og logistikk. Også "hjem på kvelden", bra og billig for oss "gamlinger med dårlig rygg" :yes:

MPX - Raskere levering og nesten like bra utvalg som Komplett, bare synd de ikke hadde "hjem på kvelden" sist jeg trengte det... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...