dp Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 psdata er i mine øyne helt klart best. ALDRI noe tull og får varen nøyaktig 2 dager senere, (hvis de har den på lager da). Har hatt en retur sak og fikk ny hd etter 7 dager! Multicom er også greie. Komplett har jeg heller lite til overs for. Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Komplett... hender jeg bruker Mpx.no knall leveringstid Komplett fordi; -det er billig -lenge i bransjen -kjøper ting, som kanskje ikke fungerer. Da må dem jo i retur til komplett.. og så bestiller jeg kanskje noe mer med, som heller ikke funker ( en tendens til og være IBM produkter ) da må jo også disse i retur? og så sitter jeg i den onde sirkelen igjen da.... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 komplett mpx psdata har også vært borti multicom og digital impuls (butikken i møllergata) og er stort sett fornøyd med de. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har kjøpt fra både psdata og komplett.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Prioritering: 1. PSData 2. MPX - Microplex 3. Komplett Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Edit: Dobbelpost, fikk ikke til å slette det... Endret 12. november 2003 av unwill Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Handler for det meste i disse butikkene! StartIT PSdata Microplex Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Top 3 ranking : 1.Komplett -> Erfarne, flinke med retur, OK priser og STORT varelager(husker ikke det andre ordet). 2.MPX -> Stort varelager, BRA priser, kjapp levering, god kundeservice. 3.PSdata -> God kundeservice, BRA priser. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Handler for det meste i disse butikkene! StartIT PSdata Microplex Startit er da unødvendig dyre og dårlige med varer? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Handler for det meste i disse butikkene! StartIT PSdata Microplex Startit er da unødvendig dyre og dårlige med varer? Jo, men siden butikken er i stavanger så slipper jeg å betale frakt. Blir i mange tilfeller billigere, men er klar over at de er extremt dyre Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg må nevne http://www.pm-data.no siden Pål Monstad (som driver den) bor et par kilometer unna, og jeg kan hente det jeg bestiller på døra hans etter to dager. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 MPX.no! YPPERLIG FRA ENDE TIL ANNEN! Har handlet hos komplett, psdata og amraam før, men bruker nå bare mpx. God service, gode priser, rask levering og ypperlig returbehandling.. Anbefales... Holdt på å glemme 3dfxcool.no , som også er en ypperlig nettbutikk, selv om de har hatt ligg problemer med lageret sitt i det siste.. Ypperlig service og gode priser der også.. Lenke til kommentar
MariusH Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 deilig og få alt til innkjøpspris Lenke til kommentar
Chief Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Skal vi se: Hardware. Komplett MPX PSData Casestuff, geekstuff: Microplex 3DfxCool Netconnection Übergeekstuff: Geekstuff.no Har definitivt lagt igjen mye penger hos komplett. MPX har en herlig leveringstid, og man slipper å lete gjennom masse jallahardware som ikke duger til noe likevel. De har det som er best, og de har de til bra priser. Om det er noe de ikke har så lavt priset, og du skal kjøpe mye, er det bare å sende mail til de for å høre om de kan gi deg en bra deal, så du kan kjøpe alt fra de. PSData, leverer også svinraskt. De har ikke alltid det jeg har lyst på, og jeg ender ofte opp med å handle fra komplett. Microplex er en farlig butikk. Det er nesten umulig å gå inn på siden, og ut igjen, uten å ha bestilt noe stæsj. De har så mye snadder. Sliter med litt av det samme problemet med 3dfxcool. Heldigvis har de en sånn mammut side, som etter min mening gjør det til en mer vimsete shop, og man får ikke så vanvittig lyst på ting man ikke trenger, som når man er inne hos microplex. Et alternaltiv er netconnection, som ikke har vært i bransjen så lenge som de andre to, men som har mye gøy å by på. Geekstuff, sier seg vel selv hva er, og der har jeg enda ikke kjøpt noe, med untak fra TG. Kunne igrunn tenkt meg det tastaturet med lys i knappene. Det var MAD dyrt, så det får vente litt. Trippel LCD hadde også vært greit å ha. -Chief- Endret 13. november 2003 av Chief Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Tester til stadighet nye webshopper, men de her har utmerket seg spesiellt med tanke på service og tilgjengelighet: Flexi-Data - Gode priser og god service for oss i Bergen. Komplett Data - Godt utvalg og logistikk. Også "hjem på kvelden", bra og billig for oss "gamlinger med dårlig rygg" MPX - Raskere levering og nesten like bra utvalg som Komplett, bare synd de ikke hadde "hjem på kvelden" sist jeg trengte det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå