Aleksander_den_store Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Er ganske newb og eneste stedet jeg vet om nå er www.komplett.no kan dere gi meg navn og url på andre, brae, norske websjapper...? EDIT: Liste: Komplett Flexi Data PS Data MPX Multicom ... Endret 11. november 2003 av Aleksander_den_store Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 -- - --> psdata.no <---- Lenke til kommentar
Soho Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 bor du i bergen, www.flexi-data.no bra service brukbare priser. har ikke hatt noen problemer med dem enda. kontra f.eks komplott Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har opplevd at det meste er billigere på mpx.no enn komplett. Multicom.no er også billig. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 1: PSdata 2. MPX Ser ingen grunn til å bruke Komplett når det finnes så bra alternativer. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 1. datakjeden - bor ikke så langt unna 2. komplett Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Flexi-data er ganske ok hvis de har tingene på lager. Ellers bruker jeg mer eller mindre bare komplett. Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Et alternativ hvis du vet hva du skal ha, er å sjekke prisene på kelkoo.no. Der kan du handle av både psdata og mpx etc. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Følgende webshop butikker har jeg god erfaring i fra å ha handlet datakomponenter: www.psdata.no www.komplett.no www.pcutstyr.no Men for all del, hold dere unna Amraam PC. Har mange dårlige erfaringer med denne webshop butikken. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Handler hos datakjeden, tidligere komplett-butikk. Liker ikke web-sjappe. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ahh, mpx.no selvfølgelig, billige og raske. Har bare bra erfaring med de, varene kommer raskt, spesielt i forhold til komplett.no. *grin* Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nå er det komplett og mpx som det meste kommer fra. Hender at det blir noen andre hvis det er noe spesielt som disse ikke har eller andre har noe billig. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Er ganske newb og eneste stedet jeg vet om nå er www.komplett.no kan dere gi meg navn og url på andre, brae, norske websjapper...? EDIT: Liste: Komplett Flexi Data PS Data MPX Multicom ... Viss du ser rett over her, så tror jeg det vil hjelpe deg litt... WEBSHOPGUIDE Endret 12. november 2003 av vihovde Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg handler 90% hos komplett og 10% hos psdatat. Ingen andre. Hvorfor? Da får jeg ingen overraskelser. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 [url="http://www.apple.com/store"]Apple Store[/url] Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Microplex ellers er det Komplett meste parten av tiden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 flexi data er ganske bra for dem i Bergen da (slipper frakt, kan bare hente selv) Lenke til kommentar
redface Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg handler bare hos komplett. Hvorfor? De har gang på gang bevisst overfor meg og firmaet som jeg jobber for at de tar vare på kundene sine. Er de for sene, så nøler de ikke med å innrømme feilen så tar det noen dager før jeg får pakken i posten. Da er det gjerne lagt ved noe ekstra stash for å bøte på skaden. Ellers så er det vel fordi de virker STABILE og VET HVA DE GJØR pga at de har vært lenge i bransjen her og har ett rykte de må leve opp til. Og det synes jeg de gjør på en bra måte. Har ikke så mye erfaringer selv med andre webshopper, men mpx.no er hyppig brukt hos flere av mine kompiser, og de har aldri klaget. Det gjelder både returer og leveringstid. Anyway, det blir nok komplett også i fremtiden for meg privat & firmaet jeg jobber for. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 mest MPX, PSdata og Microplex. Komplett hvis ingen av de har det jeg skal ha på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå