natural Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hvor i svarte kan jeg velge codec så jeg slipper å få disse enorme filmene. jeg bruker ca 10 minutt på å komprimere et 20 sekunders langt clip i vegas, og jeg håper inderlig at det er fordi jeg ikke får valgt noen codec osv, ellers trenger jeg hjelp til det problemet også jeg ville antatt at man kunne velge codec på video instillingene eller etter at man trykker på "render", men slik er det visst ikke i dette tilfellet. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det første sist.... Sikker på at dette var tida på komprimering? Viss du hadde gjort mange endringar i filmen var truleg dette tida programmet brukte på å rendere (trur det heiter det) filmen. Vegas renderer ikkje etterkvart, men til slutt når du lagrar filmen (ikkje prosjektet). Eg anbefalar heilt klart å lagre filmen i orginalt avi-format i Vegas og så bruke gratisprogrammet VirtualDub til å komprimere filmen til t.d. DivX eller Xvid... Lenke til kommentar
natural Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 ja den er jeg med på, men det er absolutt unormalt å måtte vente så lenge som jeg må, og jeg vet det er noe jeg må gjøre for å fixe det, vet bare ikke hva. og jeg renderer ofte for å se om jeg liker det jeg har laget, for det vinduet i vegas gir ikke alltid korrekt informasjon, ofte det ikke følger med diverse effekter. og når jeg endelig er ferdig med filmen min, så må jeg vente tja, kanskje 2 dager på å få den ferdig rendert, YESS Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kjører også Vegas, men har aldri hatt de problemene du refererer til. Du har sannsynligvis valgt feil settings og lagrer i komprimert format underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå