archongamer Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvordan ber man om en videoanalyse? 3v3 OT har vel vært siden launch? Jeg tror ikke du kan be om det. Jeg har kun hørt kommentatorene snakke om det når det blir en slik situasjon. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Er det noen som spiller online versus? Endret 13. oktober 2015 av Hagberg87 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) - feil tråd Endret 19. oktober 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Endelig ferdig med sesongen i CHL, gikk som nummer 13 i draften, til Blues. Merker at jeg er rimelig ferdig med be a pro nå, så blir nok en stund til neste runde med det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Endelig ferdig med sesongen i CHL, gikk som nummer 13 i draften, til Blues. Merker at jeg er rimelig ferdig med be a pro nå, så blir nok en stund til neste runde med det. Litt av problemet det at når du endelig kommer til NHL så er man egentlig litt mett av hele Be A Pro. At du også får enda mer mas om bytter, og mer simulering i starten i NHL tar også bort endel av gleden ved å komme dit. Endret 26. oktober 2015 av archongamer Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Noen andre som har kjøpt spille i PS-Store (ps4) som har problemer med at spiller låser seg (klikker) ? det skjer ganske ofte. må avslutte spille å starte det på nytt for at det skal funke igjen... jævla irriterende.. Endret 6. november 2015 av Rbk89 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Etter den siste oppgraderingen på NHL16, så må man styre keeper på straffeslak i HUT.. er det mulig å endre tilbake? Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Mange som spiller hut her? Jeg har utrolig dårlig redningsprosent på keeperene mine. De siste tre kampene har blant annet endt med tap, har dobbelt så mange skudd, men motstanderen scorer ofte 3-4 mål på 15-16 skudd. Husker ikke navna på keeperene mine i farta, men han ene er 88 og han andre 86 i rating. Og begge har redningsprosent på rundt 80%.. Er det noen som har noen tips her? Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Mange som spiller hut her? Jeg har utrolig dårlig redningsprosent på keeperene mine. De siste tre kampene har blant annet endt med tap, har dobbelt så mange skudd, men motstanderen scorer ofte 3-4 mål på 15-16 skudd. Husker ikke navna på keeperene mine i farta, men han ene er 88 og han andre 86 i rating. Og begge har redningsprosent på rundt 80%.. Er det noen som har noen tips her? Være flinkere med det defansive delen av spiller, f. eks gå i veien å dekke så mange skudd som mulig Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Ah.. har omtrent kun dnf wins på online versus.. alle leaver jo om de skjønner de taper.. Endret 29. november 2015 av neeeeii Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 Ah.. har omtrent kun dnf wins på online versus.. alle leaver jo om de skjønner de taper.. DNF er så forbanna irriterende. Møtte samme fyren to kamper på rad i går, og ledet 2-0 etter 5 min i begge periodene. Etter siste quit måtte jeg sende han en melding... Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 31. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2015 Er det bare meg, eller har prisene i HUT gått opp? Virker som man må betale 15-20000 coins for å få en spiller over 85 i år. Lenke til kommentar
Nazomi Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Men er det forskjel på dnf win og vanlig win? Man får jo xp, og man går opp i rank. Statistikken viser også at man vant kampen Selv har jeg bare ragequita en gang. (i dag faktisk) Henrik Lundqvist spilte sin dårligste kamp noen sinne. Slapp inn 4 mål på 10 skudd Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Noen som har prøvd be a pro som keeper? Jeg trenger en vanskelighetsgrad under rookie ? Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Kommer meg ikke lenger opp enn div 4 i hut ser det ut som, helt håpløst: problemet er rett og slett at jeg ikke scorer mål.. På de siste ti kampene har jeg scoret 16 mål, og 7 av de kom i to kamper. Da er det 9 mål på de siste 8. Har vel 25-30 skudd hver eneste kamp. Men taper som regler 1-2, hvor motstanderen har rundt 15 skudd. Noen som har noen måltips? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) Kommer meg ikke lenger opp enn div 4 i hut ser det ut som, helt håpløst: problemet er rett og slett at jeg ikke scorer mål.. På de siste ti kampene har jeg scoret 16 mål, og 7 av de kom i to kamper. Da er det 9 mål på de siste 8. Har vel 25-30 skudd hver eneste kamp. Men taper som regler 1-2, hvor motstanderen har rundt 15 skudd. Noen som har noen måltips? Hva slags skudd har du mest av? backhand til forehand funker bra alene mot keeper, og kommer du inn mellom mål og blålinja pleier det å gå bra med et kjapt håndleddsskudd tilbake i hjørnet du kommer fra. fra blålinja skyter jeg alltid i hjørnet hvor keeperen har blokkeren. Mulig det bare er meg, men jeg føler at keeperen ikke får opp den like fort som snappen. Endret 19. januar 2016 av Hagberg87 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Kommer meg ikke lenger opp enn div 4 i hut ser det ut som, helt håpløst: problemet er rett og slett at jeg ikke scorer mål.. På de siste ti kampene har jeg scoret 16 mål, og 7 av de kom i to kamper. Da er det 9 mål på de siste 8. Har vel 25-30 skudd hver eneste kamp. Men taper som regler 1-2, hvor motstanderen har rundt 15 skudd. Noen som har noen måltips? Hadde samme problemet selv. slet virkelig med å skåre, å når jeg i tillegg slapp inn mye mål, så gjekk det lenge mellom hver seier Men begynte fokusere kun på forsvare en stund, prøve å holde 0'en så lenge som mulig, så kom det muligens noen mål fremover også. etter jeg følte det defansive gjekk bra, så startet jeg med å lære meg det offansive. bruker å se ofte på hvor keeper står, setter den i den delen av mål som det er mest plass. skårer en del mål på skudd ifra blue line. men også slå den på tverrs inn foran mål. det jeg forsatt føler jeg sliter med er å skåre alene mot keeper Har gått ifra 5.div til 3.div etter jeg ble bedre på desse tingene. er nære opprykk til 2.div nesten hver sesong slet virkelig å komme meg opp ifra 5.div til 4.div før jeg gjore dette Endret 21. februar 2016 av Rbk89 Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Gikk akkurat opp til 2.div med 7-1-0 nå ? 47-11-3 totalt. Savner en ordentlig toppspiller, men det funker bra så langt. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Gikk akkurat opp til 2.div med 7-1-0 nå 47-11-3 totalt. Savner en ordentlig toppspiller, men det funker bra så langt. ikke dårlig. jeg veksler mellom 3.div og 2.div Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 veksler mellom 1-2 div :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå