Kennern Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Her var det mye klaging! Lurer på hva dere gjør hvis du føler deg som en full sjøman på isen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Her var det mye klaging! Lurer på hva dere gjør hvis du føler deg som en full sjøman på isen Gjør ikke så mye egentlig, men med plagsom input delay og en skøytemotor som ikke er i nærheten av å være finjustert er vi langt fra å være alene på å ha reagert på dette. Det gjelder i EASHL, ikke de andre modusene. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg har ikke prøvd eashl enda, skal prøve i løpet av helga ? Lenke til kommentar
GoofyOne76 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Noen som trenger spiller til EASHL her på Xbox one? Leter ny klubb grunnet lite aktivitet i min. Spiller RW. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Kan en be a pro spiller få ett mål når du simulerer perioder? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Kan en be a pro spiller få ett mål når du simulerer perioder? Han kan vel score mål, men om du får noen voldsom økning i XP er tvilsomt. Men mål og assist blir fortsatt registrert om du simulerer. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Thanks, fant ut av det selv, glemte å si det her. Det blir nok ikke xp av det, men får i det minste oppført på total statistikken Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 At man ikke blir straffet for å simulere i be a pro ser ut til å være noe overdrevet. Lå an til å bli draftet i runde 1, simulerte en del kamper, og nå er jeg nede på 3-4. Runde. Har 146 poeng på 55 kamper, og soleklart alene på topp når det gjelder både mål og assist. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Kunne tenkt meg å prøvd litt EASHL på ps4 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 At man ikke blir straffet for å simulere i be a pro ser ut til å være noe overdrevet. Lå an til å bli draftet i runde 1, simulerte en del kamper, og nå er jeg nede på 3-4. Runde. Har 146 poeng på 55 kamper, og soleklart alene på topp når det gjelder både mål og assist. Min første beskjed sa at jeg kom til å bli drafted rundt midten, nå fikk jeg beskjed etter at jeg har simulert noen kamper, at jeg havner i 6-7 runde. Det kan se ut som jeg ikke blir draftet da, jeg gidder ikke spille alle kampene i en sesong, er bare altfor mye Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Kunne tenkt meg å prøvd litt EASHL på ps4 Laget et lag for forumet, Team Norway, bare å bli med. Kunn vært moro med noen kamper. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 At man ikke blir straffet for å simulere i be a pro ser ut til å være noe overdrevet. Lå an til å bli draftet i runde 1, simulerte en del kamper, og nå er jeg nede på 3-4. Runde. Har 146 poeng på 55 kamper, og soleklart alene på topp når det gjelder både mål og assist. Min første beskjed sa at jeg kom til å bli drafted rundt midten, nå fikk jeg beskjed etter at jeg har simulert noen kamper, at jeg havner i 6-7 runde. Det kan se ut som jeg ikke blir draftet da, jeg gidder ikke spille alle kampene i en sesong, er bare altfor mye Har spilt en god del kamper nå, og er oppe i runde 2 på draften. 6 kamper og sluttspill igjen, så vi får se hvor høyt jeg kommer. 90 mål og 101 assist på 66 kamper på all star. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Spiller du hele kamper, eller bare tredje periode? Jeg ble ikke draftet forresten, simulerte store deler av sesongen. Det ble en knall sesong, ble den med mest poeng, men husker ikke hva det ble. Blir for dumt at den med mest poeng ikke blir draftet. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Spiller du hele kamper, eller bare tredje periode? Jeg ble ikke draftet forresten, simulerte store deler av sesongen. Det ble en knall sesong, ble den med mest poeng, men husker ikke hva det ble. Blir for dumt at den med mest poeng ikke blir draftet. Jeg spiller hele kamper, med 20 min perioder. Begynner å bli drittlei CHL nå, så satser på å fyke igjennom sluttspillet med 4-0 i alle runder. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Til de som ikke har prøvd... Be a pro goalie er fantastisk gøy, suger enda, men deilig når man redder skudd man nærmest må være supermann for å redde. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Noen som har hørt noe om spillet vil oppdateres med de nye regelendringene som er til årets sesong i NHL? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Noen som har hørt noe om spillet vil oppdateres med de nye regelendringene som er til årets sesong i NHL? Ikke sett så mye, men opplevde 3vs3 overtime i CHL. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Noen som har hørt noe om spillet vil oppdateres med de nye regelendringene som er til årets sesong i NHL? Ikke sett så mye, men opplevde 3vs3 overtime i CHL. Virker oppdatert. Så det selv i går at det var kommet 3vs3,og kommentatoren snakket om at trenerne kunne be om videoanalyse. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvordan ber man om en videoanalyse? 3v3 OT har vel vært siden launch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå