archongamer Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg spiller på Xbox One. GT: MD Rattlehead Legger deg til i kveld RRhoads Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 NHL 15 så kunne man kjøpe slike kort for å få "treningene" som man brukte på en spiller til å vare i 15kamper. hvor fekk man kjøpt sliike kort? å hva heter de igjen? husker ikke Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Vet hva du mener, men har ikke sett dem enda på 16. Mulig de har kuttet de ut. Het noe med "duration" Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Stemmer det! var Duration Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noen som vet om det er mulig å bytte ut lag i gm-mode, slik det var før? Jeg har alltid brukt å bytte ut nhl-laga for europeiske lag, men finner ingen slik funksjon nå, Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noen som vet om det er mulig å bytte ut lag i gm-mode, slik det var før? Jeg har alltid brukt å bytte ut nhl-laga for europeiske lag, men finner ingen slik funksjon nå, vet ikke, aldri gjort det før Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Andre som har problemer med at passningene ikke havner der man sentrer? skal slå fremmover til medspillere eller til siden, men pucken blir 9 av 10 ganger sendt bakover av spilleren som skal slå passningen.... jævli irriterende Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Andre som har problemer med at passningene ikke havner der man sentrer? skal slå fremmover til medspillere eller til siden, men pucken blir 9 av 10 ganger sendt bakover av spilleren som skal slå passningen.... jævli irriterende Jeg har ikke problemet selv, men har hørt om flere som har dette problemet. Har du sjekket i settingsa om det er noe som heter camera relative eller lignende? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Pasninger er vanskeligere i NHL 16, de har fått ganske mye kritikk for det, så regner med at det blir litt hotfixing senere i høst. Hørtes dog litt rart ut at 9/10 pasninger går bakover. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) nei, te h****** med Nhl 16..... går tilbake i tid å spiller Nhl 15 som er 1000ganger bedre.... Endret 20. september 2015 av Rbk89 Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Høres fryktelig irriterende ut, så får håpe det kommer en fix på det snart. Jeg har ikke hatt noen problemer heldigvis, og må si jeg liker det nye pasningssystemet. Det ble en del vanskeligere, men dog veldig tilfredsstillende når man får det til. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Elsker det nye pasningsystemet, men rart at du sliter med pasningene! NHL 16 er jeg så sykt fornøyd med Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Sendte en saucer-pass fra egen halvdel mot keeper i går. Keeper gikk ut for å møte puck, men den gikk mellom bena og rett inn i goal. Blir sikkert ikke siste gang Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Etter en ukes tid med EASHL er konklusjonen her at alt snakket om forbedringer nok var mest av alt salgsprat. Matchmakingen er fortsatt på trynet. Server/host situasjonen en stykke for seg selv. Kepperne er fortsatt enten umenneskelig gode eller håpløst dårlige, og det er en delay på alt man gjør som tvinger frem mye frustrasjon. Egentlig er de fleste problemene som har vært der de siste 5 årene der fortsatt. Heldigvis er Be a Pro modusen i år meget bra, så det redder spillet for min del. Men skuffende at de ikke kan klare å lage EASHL så det føles fair, og at det er hvor god/dårlig du spiller som avgjør, og ikke serversituasjoner som føles som du spiller i gjørme i mange av kampene. Endret 21. september 2015 av archongamer Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Etter en ukes tid med EASHL er konklusjonen her at alt snakket om forbedringer nok var mest av alt salgsprat. Matchmakingen er fortsatt på trynet. Server/host situasjonen en stykke for seg selv. Kepperne er fortsatt enten umenneskelig gode eller håpløst dårlige, og det er en delay på alt man gjør som tvinger frem mye frustrasjon. Egentlig er de fleste problemene som har vært der de siste 5 årene der fortsatt. Heldigvis er Be a Pro modusen i år meget bra, så det redder spillet for min del. Men skuffende at de ikke kan klare å lage EASHL så det føles fair, og at det er hvor god/dårlig du spiller som avgjør, og ikke serversituasjoner som føles som du spiller i gjørme i mange av kampene. Har ikke fått spilt så mye EASHL enda, men Be a Pro kommer til å ta mye tid i år. Blir moro å se om man kommer seg til en brukbar klubb, og kanskje får C'en etter hvert. Håper også kontraktstilbud er fikset i år. Hadde 200+ poeng i Rookiesesongen i fjor, og fikk kun tilbud om 1-årskontrakt. Det er ganske håpløst. Endret 22. september 2015 av Hagberg87 Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Etter en ukes tid med EASHL er konklusjonen her at alt snakket om forbedringer nok var mest av alt salgsprat. Matchmakingen er fortsatt på trynet. Server/host situasjonen en stykke for seg selv. Kepperne er fortsatt enten umenneskelig gode eller håpløst dårlige, og det er en delay på alt man gjør som tvinger frem mye frustrasjon. Egentlig er de fleste problemene som har vært der de siste 5 årene der fortsatt. Heldigvis er Be a Pro modusen i år meget bra, så det redder spillet for min del. Men skuffende at de ikke kan klare å lage EASHL så det føles fair, og at det er hvor god/dårlig du spiller som avgjør, og ikke serversituasjoner som føles som du spiller i gjørme i mange av kampene. Update 1.03 kom nå. "Improvements made to online game performance and crash issues" Får håpe det fikser litt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Update 1.03 kom nå. "Improvements made to online game performance and crash issues" Får håpe det fikser litt. Det er bra å se de jobber med fix, da det ikke er noen selvfølge i EA sine sportsspill. Og forhåpentligvis retter dette noe av problemene. Men noen av disse tingene har vært et problem i mange år, og frykter det er problemer de ikke kan eller vil fikse. Men jeg håper i det lengste Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Den der "skøytemotoren" kan ta seg en bolle. Det er nesten umulig å styre en forsvarsspiller i foran buret. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Den der "skøytemotoren" kan ta seg en bolle. Det er nesten umulig å styre en forsvarsspiller i foran buret. Jepp, du føles mer ut som en full sjømann enn proffesjonell hockeyspiller. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Gleder meg til den dagen hockey på playstation ser mer eller mindre ut som slik det gjør i virkeligheten. Det er så mye som må gjøres for at spillet skal bli virtuelt, akkurat nå så føles det ut som en veldig uferdig simulator. Forsvaret, keeper, pasninger, AI (generelt), checking. Huff, sutrer fælt om dagen :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå