Kennern Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 jeg kjøper det på Torsdag, evt Fredag stoka Har det ikke kommet i posten på torsdag må jeg ut å handle selv også ? fryktelig klar for NHL nå. Ja, passer bra at dama skal på jente kveld til fredagen og at jeg ikke har noe hockey trening ? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Hørtes ut som en god start på helgen Ser at Gamezone skriver "ubekreftet på lager 21-09-2016" nå. Nå begynner jeg å bli en blanding av nervøs og grinete... Fått en kollega til å spørre, da jeg føler at jeg ikke kan mase mer om utsendelse Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hørtes ut som en god start på helgen Ser at Gamezone skriver "ubekreftet på lager 21-09-2016" nå. Nå begynner jeg å bli en blanding av nervøs og grinete... Fått en kollega til å spørre, da jeg føler at jeg ikke kan mase mer om utsendelse Jepp bare å mase, jeg fikk ikke NHL 16 til realese dato i fjor så dro å kjøpte det, også sendte jeg tilbake det andre i retur når det kom ? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Hørtes ut som en god start på helgen Ser at Gamezone skriver "ubekreftet på lager 21-09-2016" nå. Nå begynner jeg å bli en blanding av nervøs og grinete... Fått en kollega til å spørre, da jeg føler at jeg ikke kan mase mer om utsendelse Jepp bare å mase, jeg fikk ikke NHL 16 til realese dato i fjor så dro å kjøpte det, også sendte jeg tilbake det andre i retur når det kom Fikk en bekreftelse nå. Det var en liten forsinkelse. På vei fra leverandør, forventet inn på lager i dag, og blir sendt ut med en gang de får det inn. Så da kan man vel regne med at det er i postkassa i morgen eller senest fredag Edit: gidder ikke å vente lenger, så det blir Elkjøp i lunsjen på jobb i morgen ? Endret 14. september 2016 av Hagberg87 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hørtes ut som en god start på helgen Ser at Gamezone skriver "ubekreftet på lager 21-09-2016" nå. Nå begynner jeg å bli en blanding av nervøs og grinete... Fått en kollega til å spørre, da jeg føler at jeg ikke kan mase mer om utsendelse Jepp bare å mase, jeg fikk ikke NHL 16 til realese dato i fjor så dro å kjøpte det, også sendte jeg tilbake det andre i retur når det kom Fikk en bekreftelse nå. Det var en liten forsinkelse. På vei fra leverandør, forventet inn på lager i dag, og blir sendt ut med en gang de får det inn. Så da kan man vel regne med at det er i postkassa i morgen eller senest fredag Edit: gidder ikke å vente lenger, så det blir Elkjøp i lunsjen på jobb i morgen ? Haha, ser den en kompis fikk det i dag ? Må lage ny tråd evt bytte navn på denne Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Blir Xbox One versjonen på meg frem til PS4 Pro kommer. Kommer ved midnatt. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Hørtes ut som en god start på helgen Ser at Gamezone skriver "ubekreftet på lager 21-09-2016" nå. Nå begynner jeg å bli en blanding av nervøs og grinete... Fått en kollega til å spørre, da jeg føler at jeg ikke kan mase mer om utsendelse Jepp bare å mase, jeg fikk ikke NHL 16 til realese dato i fjor så dro å kjøpte det, også sendte jeg tilbake det andre i retur når det kom Fikk en bekreftelse nå. Det var en liten forsinkelse. På vei fra leverandør, forventet inn på lager i dag, og blir sendt ut med en gang de får det inn. Så da kan man vel regne med at det er i postkassa i morgen eller senest fredag Edit: gidder ikke å vente lenger, så det blir Elkjøp i lunsjen på jobb i morgen ? Haha, ser den en kompis fikk det i dag ?Må lage ny tråd evt bytte navn på denne Tenkte det samme selv. Får lage en som bare heter EASports NHL. Da kan den følge utgivelsene ? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Laget ny tråd, så da kan vel denne låses/fjernes Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Hvor kan jeg se hvor mye den spilleren jeg skal selge er solgt for? det var jo på sist spill. litt vanskelig å vite hva pris enkelte spillere har. Endret 19. september 2016 av Rbk89 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hvor kan jeg se hvor mye den spilleren jeg skal selge er solgt for? det var jo på sist spill. litt vanskelig å vite hva pris enkelte spillere har. skriv i den andre tråden: EA SPORTS NHL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå