Smedsrud Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Får øyeinnlogging og trådløs lading.RYKTE: Microsofts nye flaggskip kan ha lekket Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 ikke så Premium som jeg håpet på, men det gjenspeiles sikkert i prisen. skal uansett ha denne når den kommer! Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 930 var jo mye finere 0.o Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Det blir LETT en 5.2" på meg! Eller, nei vent.. Det er litt avhengig hvordan markedet reagerer på Microsoft Store. Utviklere må begynne få øynene opp nå. Jeg blir provosert over at programvarehus overser Windows Mobile. 7 Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Det blir LETT en 5.2" på meg! Eller, nei vent.. Det er litt avhengig hvordan markedet reagerer på Microsoft Store. Utviklere må begynne få øynene opp nå. Jeg blir provosert over at programvarehus overser Windows Mobile. Enig. Nå som de har gjort det så enkelt, spesielt med iOS apps, å porte dem til Windows Phone, så har de egentlig ingen god unskyldning lengre. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Det blir LETT en 5.2" på meg! Eller, nei vent.. Det er litt avhengig hvordan markedet reagerer på Microsoft Store. Utviklere må begynne få øynene opp nå. Jeg blir provosert over at programvarehus overser Windows Mobile. Enig. Nå som de har gjort det så enkelt, spesielt med iOS apps, å porte dem til Windows Phone, så har de egentlig ingen god unskyldning lengre. Hvor "lett" er "lett"? Er det noen utviklere som har delt sine erfaringer med å porte apper? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Hvorfor forskjellig Windows-logo på forsiden og baksiden? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Hvorfor forskjellig Windows-logo på forsiden og baksiden? Det er det ikke... På forsiden er det en Windows-logo og på baksiden er det en Microsoft logo! :-) 2 Lenke til kommentar
X672 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Kan faktisk tenkes at eg går fra android til windows med ein Lumia 950 XL men spørs litt hvilke smartklokker som virker med windows. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Dumt hvis ikke 950 støtter trådløs lading. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Det er det ikke... På forsiden er det en Windows-logo og på baksiden er det en Microsoft logo! :-) Aha. Jeg kjente den ikke igjen i (svart/)hvitt. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Dumt hvis ikke 950 støtter trådløs lading. Går rykter om at bak dekslene er utskiftbare, og at man kan få deksler med tråløs ladng til L950. Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Ryktene sier vel at en får ett flip-cover som gjør at en får trådløs ladning på 950. Lenke til kommentar
Glenfarclas Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 *sukk* Jeg kjenner at jeg begynner å miste troen og gløden for Windows Phone etter flere år med stort engasjement. Microsoft gjør for lite, for seint. Hvis dette er designet på de nye telefonene, synes jeg bare det er en kjedsom iterasjon av Lumia-telefonene. Jeg kjenner meg etter hvert ganske likelydig til hvorvidt min neste telefon kjører Android, iOS eller WP. Alle har styrker og svakheter, men ingen av dem skiller seg ut som en klar vinner i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 ja.. skikkelig skuffa no. ingen Intel prosessor slik at vi kan bruke den som skikkelig "PC" også med forbindelse av continium funksjonen. jaja 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 ja.. skikkelig skuffa no. ingen Intel prosessor slik at vi kan bruke den som skikkelig "PC" også med forbindelse av continium funksjonen. jaja Det er ikke bare bare å få dette på lufta, men MS har gått langt i å bekrefte at det komme intelbaserte (x86) mobiler i forskjellige prissegmenter på nyåret. 1 Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Det blir LETT en 5.2" på meg! Eller, nei vent.. Det er litt avhengig hvordan markedet reagerer på Microsoft Store. Utviklere må begynne få øynene opp nå. Jeg blir provosert over at programvarehus overser Windows Mobile. Enig. Nå som de har gjort det så enkelt, spesielt med iOS apps, å porte dem til Windows Phone, så har de egentlig ingen god unskyldning lengre. Hvor "lett" er "lett"? Er det noen utviklere som har delt sine erfaringer med å porte apper? Lett som at i utgangspunktet skal man kunne ta en Android app som ikke er avhengig av Google Play tjenester og konvertere apk filen til bruk for Windows. Med iOS er det enda bedre, da kan man åpne prosjektet i Visual Studio og jobbe med koden der og så kompilere. På Android skal det og være mulig å jobbe med Android koden og da legge inn Windows spesifikke ting som da vil fungere når apk'en konverteres til Windows. Samme med iOS forsåvidt, bare at her er jo kompilering av koden, og ikke konvertering av byte data (ish) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg