RobinEriksen1 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg har en telefonholder i bilen som sitter på dashbordet. Jeg har lyst til å fjerne den men da får jeg 3 hull i dahsbordet. Noen som vet hvordan jeg kan tette hullene? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Vi bruker noen som heter bilkosmetikk til sånt. Hadde en lærling i fjor som var uheldig og lagde en tykk ripe over et dashbord. 2-3 mm dyp og 1 meter lang. Sendte det til bilkosmetikk og det var strøkent når det kom tilbake. Selv de små nuppene/perforeringen/mønsteret i plastikken var helt strøkent. Jeg vet ikke hvordan, men det går hvertfall ann. Lenke til kommentar
Abokor96 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Heia, vet ikke om det er så veldig relevant i denne tråden men har et lite problem. Dette er hva som har skjedd, og det jeg lurte på om sveising holder eller jeg må ta og kjøpe helt nytt eksos anlegg? Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Takk for tips mekker. Skal se hva de tilbyr. :-) Lenke til kommentar
Abokor96 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Noen som har no svar? Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Noen som har no svar? Prøv heller å lag din egen tråd. Tror ikke det er så mange som kommer innom denne tråden her. Du har nok større sjans for å få et svar da :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå