Gå til innhold

siemens CL55

remerserr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den på club-siemens også, den ser ganske utrangert ut spør du meg, hater klapp-telefoner med antennen oppe! Ellers så den ikke så ille ut, bortsett fra at den kanskje var en "smule" firkantet, ingen design bombe fra siemens, men, men kanskje den ser bedre ut når man faktisk holder den i hånda.

Har dessverre ikke noe mer info om den telefonen remerser, men det står på siemens sine sider at den er lagd for det kinesiske makedet, kanskje ikke den kommer til Europa? Jeg vet ikke, men Molna gjør det sikkert.....

Lenke til kommentar

Fant litt info gjennom google:

W sieci pojawiùy siæ pierwsze zdjæcia nowego telefonu z logo Siemensa.

Ma to byã skùadany dwuzakresowy aparat GSM 900/1800,z pakietowym pobieraniem danych GPRS Class 8. Z danych technicznych nowego modelu firmy wiadomo tylko, ýe ma mieã kolorowy wyúwietlacz 65tys. kolorów i dopinanà kameræ, co powinno umoýliwiaã obsùugæ MMS.

Aner ikke hvilket språk det er man det er visse ting man kan tolke ut av det:

-GSM 900/1800

-GPRS klasse 8

-65 000 farger i displayet

-mulighet for kamera ( det leste også jeg hos siemens)

-og selvfølgelig: MMS

Skal lete litt mer jeg *grin*

Ja jeg fant litt mer,

• 40-stimmige Klingeltöne

• Gewicht: 79 Gramm

Altså:

-40 stemmers poly-toner

-og den veier kun 79 gram

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar
på tide at det kommer en klapp fra siemens snart, som kan måle seg med sine sterkeste konkurenter (og ja jeg snakker om den litt høyere prisklassen) fks. v600,v690,z600 og e700

(henholdsvis modeller fra; motorola,motorola,Sony ericsson, samsung, i rekkefølgen som skrevet over)

her er en link der jeg også fant bilde i topicen

det jeg mente med dette var at det er på tide at siemens lager en mobil i den klassen, denne klassen blir nok noe for seg selv om 2 år, det blir nok bare de proff mobilene som vil beholde dagens design.... d tror jeg...

klapptelefon salget øker, og øker (mest i asia sikkert derfor den bare kom dit)

kanskje vi vil se en europeisk versjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...