OHJohansen Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 Informasjon på Samsungs franske nettside kan ha avslørt planene.RYKTE: Samsung Note 5 Lenke til kommentar
mitha11 Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 Håper den kommer til Norge 1 Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 Jeg tror dette er ny måte fra Samsung å skape blest om et produkt. Først lansere det et sted så få mye snakk om produktet så lansere det i full skala. 1 Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 likte da jeg så den og holdt den i handen.klart bedre design enn apple sine siste iphones. Men uten mulighet for ekstra lagringsplass så var ikke den verd 6k for meg. Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Ja takk, jeg vil ha en slik! Selv uten plass til minnekort, og grunnen er at for meg holder 128 GB eller 64gb . Har note3 og der er maks 32gb så det skal ikke så mye til før det blir bedre.... Lenke til kommentar
Herreminhatt Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Går nedenom og hjem med Samsung.. Digget de da jeg anskaffet meg Note 3. Blei mega skuffet av Note 4 (endret høytalerplassering til det latterlige, droppet vanntett, lagde unødvendig ekstra kanter på den mm.). Og nå i rekken av dårlige valg og løsninger, har de nå valgt å droppe SD kort, låse batteriet inne så det er en levetid på telefonen for de som er storbrukere (innse det, du kjøper heller ny telefon enn å sveise på den for å bytte batteri), fortsatt ikke vanntett... også har de den latterlige feilen med at pennen kan settes inn feil vei og ødelegge sensoren inni... Samsung on lifesupport. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Likte dette tilfeldige fargevalget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg