Stianopiano Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Hei! Jeg er nå på utkikk etter en ny bærbar PC som jeg kan ha med meg overalt, pluss til bruk av musikkproduksjon, litt gaming og generelt god ytelse. Tenker meg en lett og smidig ultrabook med god batteritid. Pris max 10 000 kr. Så tidligere på Dell XPS13 uten touch, men denne har nylig blitt tatt av markedet Setter stor pris på tips her! Vurderer Multicom Talisa U731 13.3" Full-HD (http://www.multicom.no/multicom-talisa-u731-133-full-hd/cat-p/c100559/p10631020) men er åpen for andre forslag! Er redd for at denne kanskje ikke har så god levetid? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Hvis du kan gå over 10000 kr er Dell Latitude E7450 et godt alternativ. Dette er en ultrabook i business-segmentet, med kvalitet deretter. Jeg har forgjengeren, E7440, og er fornøyd. Støtter bruk av docking-stasjon. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 God fornøyd med min Asus UX303LN. Men pass på at du får en modell med 840m skjermkort om du skal spille. Finnes flere modeller og noen av dem har kun integrert skjermkort. Batteritid er ok, men ikke fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå