Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Adrenalinkick Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Ingenting er som vinger i kveldssol 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Veldig flott serie med action fylt innhald! Likar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Ingenting er som vinger i kveldssol Nei det kan jeg godt tenke meg,...for den som har mage for sånt! Hyggelig med kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Veldig flott serie med action fylt innhald! Likar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Flott bildeserie! Velger meg V2, jeg... , spesiell fin stemning med det klare skillet mellom lys og mørke... 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Ikke noe for meg dette tror jeg. men jeg har vært oppe i med en sånn fallskjerm som blir dratt av en båt i Thailand i 1979 - og det var jo litt gøy. V3 slett ikke borte, men min favoritt blir nok V4. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Flott bildeserie! Velger meg V2, jeg... , spesiell fin stemning med det klare skillet mellom lys og mørke... Tusen takk du! Er kanskje litt enig med deg Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Ikke noe for meg dette tror jeg. men jeg har vært oppe i med en sånn fallskjerm som blir dratt av en båt i Thailand i 1979 - og det var jo litt gøy. V3 slett ikke borte, men min favoritt blir nok V4. Roar Jeg har aldri vært oppi noe sånt, men kan godt forestille meg for en herlig følelse det må gi. Fryktelig moro når dere velger forskjellige favoritter synes jeg. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Versjon tre og fire her. Liker å finne igjen stedene på kartet og funnet både fyret og annet. Pent stykke Norge langs kysten. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Versjon tre og fire her. Liker å finne igjen stedene på kartet og funnet både fyret og annet. Pent stykke Norge langs kysten. Alnes er et vakkert sted, bruker ofte å dra ut hit, det er en halvtime med bil. Her er det mulig å ta flotte nordlysbilder med fyret i forgrunnen. Ellers er det flott å gå på fjellet her også Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Nydelige bilder ... tøffinger ! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Nydelige bilder ... tøffinger ! Tusen takk Torhild! Det er ikke noe for pingler dette nei! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Ser nesten ut som han vil fange sola i V1. Hadde vært artig å prøvd engang. Har som Roar hengt i fallskjerm etter båt men det ble faktisk litt kjedelig etter en stund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Ser nesten ut som han vil fange sola i V1. Hadde vært artig å prøvd engang. Har som Roar hengt i fallskjerm etter båt men det ble faktisk litt kjedelig etter en stund Det må være skikkelig heftig! Det så ut som han ene skulle lande ut i sjøen, men han hadde visst full kontroll likevel. takk for kommentar! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Flott reportasje som forteller historien på en meget tiltalende måte. Liker godt hvordan du varierer både utsnitt og uttrykk fra bilde til bilde, men uten at det går på bekostning av helheten. Et godt stykke arbeid på mange måter! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Flott reportasje som forteller historien på en meget tiltalende måte. Liker godt hvordan du varierer både utsnitt og uttrykk fra bilde til bilde, men uten at det går på bekostning av helheten. Et godt stykke arbeid på mange måter! Tusen takk Mikael, jeg suger det til meg som en svamp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Flotte bilder fra en luftig aktivitet. Velger meg v1 og v4. V1 med en fin komp , flott lys og kontrasten mellom silhuetten av personen mot solrefleksen i sjøen bak. V4 et herlig utsiktsbilde med følelse av sug i magen. Jeg tar meg heller en flytur. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Flotte bilder fra en luftig aktivitet. Velger meg v1 og v4. V1 med en fin komp , flott lys og kontrasten mellom silhuetten av personen mot solrefleksen i sjøen bak. V4 et herlig utsiktsbilde med følelse av sug i magen. Jeg tar meg heller en flytur. Mvh Alec Har du flysertifikat? Nei du sitter på med poden du! Heldiggrisen! Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Det meste er jo sagt allerede. Er en flott billedserie fra et veldig interessant sted. Alle bildene var fine, men velger meg V4 som er et fint landskapsbilde (flott lys)! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg