Gå til innhold

Adrenalinkick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe for meg dette tror jeg.

men jeg har vært oppe i med en sånn fallskjerm som blir dratt av en båt i Thailand i 1979 - og det var jo litt gøy.

V3 slett ikke borte, men min favoritt blir nok V4.

Roar

Jeg har aldri vært oppi noe sånt, men kan godt forestille meg for en herlig følelse det må gi. :wee:

Fryktelig moro når dere velger forskjellige favoritter synes jeg. 

Lenke til kommentar

Versjon tre og fire her. Liker å finne igjen stedene på kartet og funnet både fyret og annet. Pent stykke Norge langs kysten.

:) Alnes er et vakkert sted, bruker ofte å dra ut hit, det er en halvtime med bil.  Her er det mulig å ta flotte nordlysbilder med fyret i forgrunnen. Ellers er det flott å gå på fjellet her også :) Tusen takk for hyggelig kommentar!

Lenke til kommentar

Ser nesten ut som han vil fange sola i V1.

Hadde vært artig å prøvd engang. Har som Roar hengt i fallskjerm etter båt men det ble faktisk litt kjedelig etter en stund

Det må være skikkelig heftig! Det så ut som han ene skulle lande ut i sjøen, men han hadde visst full kontroll likevel. :) takk for kommentar! :)

Lenke til kommentar

Flott reportasje som forteller historien på en meget tiltalende måte. Liker godt hvordan du varierer både utsnitt og uttrykk fra bilde til bilde, men uten at det går på bekostning av helheten. Et godt stykke arbeid på mange måter!

:) Tusen takk Mikael, jeg suger det til meg som en svamp! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder fra en luftig aktivitet. Velger meg v1 og v4.

V1 med en fin komp , flott lys og kontrasten mellom silhuetten av personen mot solrefleksen i sjøen bak.

V4 et herlig utsiktsbilde med følelse av sug i magen.

Jeg tar meg heller en flytur.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flotte bilder fra en luftig aktivitet. Velger meg v1 og v4.

V1 med en fin komp , flott lys og kontrasten mellom silhuetten av personen mot solrefleksen i sjøen bak.

V4 et herlig utsiktsbilde med følelse av sug i magen.

Jeg tar meg heller en flytur.

Mvh

Alec

Har du flysertifikat?  Nei du sitter på med poden du! Heldiggrisen! ;)

Tusen takk for fin kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...