Happy Duck Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg tok denne testen og fikk at jeg er mest enig med Liberalistene i Oslo. Hva får dere? http://www.dn.no/valg2015/#!kommune/301/Oslo 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg fikk det samme. Mer overrasket over at De Kristne havnet på annenplass, da jeg overhodet ikke kommer til å være enige i forslag som tilsier bruk av skatteinntekter på religiøse organisasjoner, eller gi disse noen annen rettighet enn en tillatelse til å eksistere. Ingen spørsmål av en slik art, dog Forutsigbart i bunnen, med SP, Rødt, FEM og SV med 1 og 2 enige punkter. Lenke til kommentar
Happy Duck Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 De er jo motstandere av eiendomsskatten og flere andre skatter, så kanskje ikke så rart. På den annen side er de tilhengere av reguleringer, slik som forbud mot søndagsåpent og nei til utvidede skjenketider. Jeg fikk 8 enige med De Kristne. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg klikket "VET IKKE" på absolutt alle spørsmål for å kjøre computerhjernen i senk, men jammen foreslo den AP, FrP, V Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 På grunn av at jeg ikke bor i Oslo, fikk jeg Høyre. Jeg har også tenkt å stemme Høyre, en siste gang, før jeg sannsynligvis kommer til å stemme Liberalistene resten av mitt liv. Høyre grunnet at jeg kjenner svært mange av høyrepolitikerne her jeg bor. Nå hadde vi ikke fått gjort så mye mer enn å fjerne eiendomskatten i kommunesammenheng heller. Kan hende jeg stemmer Fremskrittspartiet. Er det ikke slik at man skal bruke to stemmesedler? Altså en på fylket og en på kommune? I så fall tror jeg at jeg velger Høyre på fylke, og FrP på kommune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå