Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Kledd i rødt... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Trodde først det var en stabel av røde plastkasser, men så var det jaggu et svært hus jo! Et smart trekk av entreprenøren tenker jeg, for nå blir alle som bor i området kjempeglad når de er ferdige og tar dette ned! Da spiller det nesten ingen rolle hvordan det ser ut det under, det blir uansett bedre! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Slikt kan jeg like! Detaljer som de fleste bare lar passere... Gjorde seg veldig bra med det dominerende røde.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg kunne tenkt meg at siden du har to versjoner kunne tatt et toppkutt i V2 slik at diagonal både fra venstre og høyre hadde gått rent ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Fint at du har med såpass mye av det grå øverst slik at man får et motstykke til det røde. Liker også at du har fått med lampa til høyre.Et tøfft bilde mvh ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , smort1 , Roar og Ingvald !!! Dette er en måte å gjøre det på . I New York renoverte de bygningen som ble brukt i filmen alene hjemme i New York . Og da hadde de trykt fasaden på fasadekledningen slik at det så ut som den stod der uten kledning. Har lagt ut en ny versjon av v2 kanskje det var mer dette Roar mente. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , smort1 , Roar og Ingvald !!! Dette er en måte å gjøre det på . I New York renoverte de bygningen som ble brukt i filmen alene hjemme i New York . Og da hadde de trykt fasaden på fasadekledningen slik at det så ut som den stod der uten kledning. Har lagt ut en ny versjon av v2 kanskje det var mer dette Roar mente. Mvh Alec Jo, V3 var slik jeg tenkte. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg