Yippee Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 MÅ ha: bra kamera, god skjerm, lang batteritid og tåle støv og vannsprut.. PS: Otterbox skal kjøpes. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hva med denne? Dekker vel de fleste kriteriene dine. 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Hva med denne? Dekker vel de fleste kriteriene dine. Takk for svar Men trur jeg greier meg med bare Z3 og ikke +.. blir litt rimeligere også. er dette en god mobil? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Z modellene til Sony tåler fint lite. Bakdekslet kan sprekke helt av seg selv. Ville heller gått for en Galaxy S5. Den er ikke helt ny, men fortsatt kapabel til det meste, og er vanntett. Skal du derimot være sikker på at du får oppdateringer til OS'et, må du ha en iPhone. Androidprodusentene er så treige når det gjelder oppdateringer at det er flaut. Med unntak av Nexusmodellene da. Men de har ikke så bra kameraer. Venter du noen uker kommer det nye Lumia modeller fra Microsoft. Da får du kamera! Endret 28. august 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Sony sin Z5 er og rett rundt svingen. Hvor raskt den blir tilgjengelig er imidlertid ikke lette å spå. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Z modellene til Sony tåler fint lite. Bakdekslet kan sprekke helt av seg selv. Ville heller gått for en Galaxy S5. Den er ikke helt ny, men fortsatt kapabel til det meste, og er vanntett. Skal du derimot være sikker på at du får oppdateringer til OS'et, må du ha en iPhone. Androidprodusentene er så treige når det gjelder oppdateringer at det er flaut. Med unntak av Nexusmodellene da. Men de har ikke så bra kameraer. Venter du noen uker kommer det nye Lumia modeller fra Microsoft. Da får du kamera! Sony pleier da å være rimelig raske med å oppdatere sine telefoner når det kommer et nytt OS, så det er en ikke-faktor om du kjøper det merket ihvertfall. Og det er vel helst Z3en som har hatt problem med lettknuselig bakglass, ikke de andre? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Batteritiden på z3 er jo mye bedre enn på s5 og det samme er ytelsen. Det har vært noen rapporter om spruket bakglass på Z modeller, spesielt Z2. Noe av det er nok reelt men så er det andre som har knust telefonen sin selv å roper produksjonsfeil. Samsung og andre merker sliter med sine egne problemer, feks batteri som svulmer opp. TS skal jo uansett kjøpe otterbox. Og Sony er kjappe med å komme med oppdateringer som han over her skriver. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Batteritiden på z3 er jo mye bedre enn på s5 og det samme er ytelsen. Det har vært noen rapporter om spruket bakglass på Z modeller, spesielt Z2. Noe av det er nok reelt men så er det andre som har knust telefonen sin selv å roper produksjonsfeil. Samsung og andre merker sliter med sine egne problemer, feks batteri som svulmer opp. TS skal jo uansett kjøpe otterbox. Og Sony er kjappe med å komme med oppdateringer som han over her skriver. Jeg hadde en Z2. Den sprakk tilsynelatende helt av seg selv etter 1 år. Fikk først en sprekk, så sprakk det ut av denne flere ganger til dagen. Etter å ha fått et par lange sprekker tapet jeg hel baksiden. Fortsatt sprakk det opp som fan. Etter en stund til fikk jeg en sprekk i fremsiden også, tilsynelatende utav ingenting mens den lå i lommen min. Kan hende jeg har vært borti noe, men ikke mer enn jeg synes den burde tåle. Ellers var jeg meget fornøyd med den telefonen. Venter nå på Z5. Blir nok den eller Edge+ på meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Eg vurderte sterkt Z3C, men kjøpte den ikkje fordi eg ikkje ville risikere at glaset knuste heilt av seg sjølv og ein måtte ut med 2000,- i reparasjon. Eg ville i det minste venta til me får meir informasjon om Z5 om nokre dagar. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Z modellene til Sony tåler fint lite. Bakdekslet kan sprekke helt av seg selv. Ville heller gått for en Galaxy S5. Den er ikke helt ny, men fortsatt kapabel til det meste, og er vanntett. Skal du derimot være sikker på at du får oppdateringer til OS'et, må du ha en iPhone. Androidprodusentene er så treige når det gjelder oppdateringer at det er flaut. Med unntak av Nexusmodellene da. Men de har ikke så bra kameraer. Venter du noen uker kommer det nye Lumia modeller fra Microsoft. Da får du kamera! Sony pleier da å være rimelig raske med å oppdatere sine telefoner når det kommer et nytt OS, så det er en ikke-faktor om du kjøper det merket ihvertfall. Og det er vel helst Z3en som har hatt problem med lettknuselig bakglass, ikke de andre? han skriver mye tull om androidmobiler. Prøvde også å si at nexus 6 hadde dårlig kamera på en annen tråd, det funket rimelig dårlig det også. Til TS: Sony mobilene, er veldig gode på vannsikkerhet, de tkan jeg bekrefte da jeg pleide å vaske min Z i vasken. ett fall i bakken sliter de mer med dersom du ikke har deksler. Disse får også oppdateringer veldig fort, eneste problemet er at Z-mobilene ikke produserer de beste bildene under dårlige lysforhold, men er forholdene bra så er bildene tilsvarende. Batteriet skal være veldig bra og det samme er visst skjermen. Endret 28. august 2015 av mrdalesen 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Z modellene til Sony tåler fint lite. Bakdekslet kan sprekke helt av seg selv. Ville heller gått for en Galaxy S5. Den er ikke helt ny, men fortsatt kapabel til det meste, og er vanntett. Skal du derimot være sikker på at du får oppdateringer til OS'et, må du ha en iPhone. Androidprodusentene er så treige når det gjelder oppdateringer at det er flaut. Med unntak av Nexusmodellene da. Men de har ikke så bra kameraer. Venter du noen uker kommer det nye Lumia modeller fra Microsoft. Da får du kamera! Sony pleier da å være rimelig raske med å oppdatere sine telefoner når det kommer et nytt OS, så det er en ikke-faktor om du kjøper det merket ihvertfall. Og det er vel helst Z3en som har hatt problem med lettknuselig bakglass, ikke de andre? han skriver mye tull om androidmobiler. Prøvde også å si at nexus 6 hadde dårlig kamera på en annen tråd, det funket rimelig dårlig det også. Til TS: Sony mobilene, er veldig gode på vannsikkerhet, de tkan jeg bekrefte da jeg pleide å vaske min Z i vasken. ett fall i bakken sliter de mer med dersom du ikke har deksler. Disse får også oppdateringer veldig fort, eneste problemet er at Z-mobilene ikke produserer de beste bildene under dårlige lysforhold, men er forholdene bra så er bildene tilsvarende. Batteriet skal være veldig bra og det samme er visst skjermen. Kan ikke du linke til en test der de sier at Nexus 6 kameraet er virkelig bra, slik som du påstår. Og ikke link til Motorolas hjemmeside da er du snill. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Kan ikke du linke til en test der de sier at Nexus 6 kameraet er virkelig bra, slik som du påstår. Og ikke link til Motorolas hjemmeside da er du snill. en ganske detaljert test: http://connect.dpreview.com/post/2955856459/google-nexus-6-camera-review?page=9 en nøytral test: http://www.phonearena.com/news/Nexus-6-beats-the-iPhone-6-Plus-by-a-mile-in-our-blind-camera-comparison_id64437 skal vi ta det noe videre får vi ta det på melding slik at vi ikke bomberderer tråden med ting TS ikke bryr seg om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Har hatt iPhone 4S og Xperia Z2 før, har Z3C nå. Alle disse har glass både foran og bak, og jeg har ikke knust noen av de. Flaks, kanskje, men erfaringene så langt skremmer meg ikke fra å velge Z igjen pga "knuse-faren". Har også hatt LG G2, 2 iPhone, 2 Lumia, og har ikke knust noen av de heller. Batteriet på Z3C var bra tidligere, men etter siste update varer det under halvparten av hva det gjorde før. Kameraet, eller kanskje heller kamera-appen, er det jeg er minst fornøyd med, i forhold til andre mobiler jeg har hatt er kamera tregt og leverer høy andel av dårlige bilder. Mange blir bra, men altfor mange er skuffende, med dårlig fargegjengivelse, kornete bilder og generelt "blasse" bilder. Merker ikke særlig forskjell på Z3C sammenlignet med Z2 jeg hadde før. Synes Sony er ganske kjappe med ny SW, bedre enn LG, men skal man være helt oppdatert er Nexus eneste valget. Synes også at Sony har gjort moderate tilpasninger i OSet sammenlignet med LG og Samsung. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Har Z3+ og er eigentleg berre tåleg greit fornøgd med den. Den har god batteritid og godt kamera, samt at den har vanntett micro-usb-inngang slik at du nok ikkje lenger treng å tenke på det. Ikkje har eg vært plaga med verken riper eller sprekker heller. Men det blir fort glovarm ved bruk, noke som igjen fører til at batteritida går ned. Synest også den har ein tendens til å lagge litt i enkelte mobilspel når den blir varm. Var mykje meir fornøgd med dei tidlegare modellane, men akkurat Z3+ vil eg anbefale at du styrer unna. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 TS: anbefaler Galaxy S5 Plus. Oppgradert versjon med bedre bildesensor og prosessor. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Bror min har z3c, bakdekselet sprakk mens han hadde den i lommmen. Søstra mi har Z3 og bruker flip-deksel, likevel sprakk bakdekselet uten harde støt eller lignende. Så at det er glass på baksiden av Z3 modellene er en stor ulempe, svært fine modeller ellers, med god batteritid. Ellers er samsung S5 plus som nevnt et alternativ. Z5 kan bli svært spennnende også, men kan fort bli et halvt års ventetid på den, qualcomm 820 er ikke ventet å komme i stor skala før q1 2016, og det er svært sannsynlig at Z5 bruker denne prosessoren. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 Takk for svar alle sammen Super respons! Har bestemt meg for og vente noen mnd, har mobil så er ikke krise. Gleder meg til og se hva som er rett rundt svingen av nye modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå