Bahtiyar Ømer Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Drage Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Åme kaller jeg det Jeg så den nesten ikke først, trodde den var en del av blomsten fine bilder. 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Åme kaller jeg det Jeg så den nesten ikke først, trodde den var en del av blomsten fine bilder. Hei Helene Takk for hyggelig kommentar, Jeg lærte den navn nå Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Kult og annerledes makro! Forstørrelsen gjør at bildet blir nærmest abstrakt, da det tar litt tid å skjønne hva man faktisk ser på. Men fine harmoniske farger og spennende former gjør bildet pent å se på. Likte best V1 på grunn av komposisjonen. Fint med disse stilkene som strekker seg fra hjørnet til hjørnet. 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Kult og annerledes makro! Forstørrelsen gjør at bildet blir nærmest abstrakt, da det tar litt tid å skjønne hva man faktisk ser på. Men fine harmoniske farger og spennende former gjør bildet pent å se på. Likte best V1 på grunn av komposisjonen. Fint med disse stilkene som strekker seg fra hjørnet til hjørnet. Hei Mikael Tjemsland Tusen takk for positiv kommentar. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg