Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-226353-0-99636800-1441050641.jpg

Fin L-plate det der - men til sitt bruk. Har en slik til et Fuji X100S - da trenger en ikke noe mer.

Jeg prøvde derimot å montere på en Nikon D700 med zoomobjektiv, og da vred kameraet seg på L-plata da det ikke har noe som holder igjen. Det hjalp litt å klemme det mot den vertikale delen, men erfaringen gjorde at jeg alltid bruker tilpasset L-plate til store og tunge kamerakombinasjoner.

Lenke til kommentar

Ja, men heller det og ha en jeg kan stole på. Selv om det latterlig dyrt for et stykke aluminium.

Er det noen L-plater man ikke kan stole på? Selv om de koster under hundrelappen...

Det kommer nok ann på hvem du spør, og hvor dyrt det som L-platen skal holde er i mange tilfeller.

Disse billig tingene er billige av en grunn, og det er spart der det kan spares. Hvis kamera mitt går i bakken vil jeg ikke det skal skyldes en billig skrue med dårlige gjenger fordi jeg skulle spare noen hundrelapper. Jeg vet jeg kan stole på at den l-platen jeg bruker er av god kvalitet, og ikke minst passer kamera som det skal. Den tryggheten er verdt noen kroner når det tross alt skal holde en god månedslønn i kamerautstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...