RabidRaver Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har du en link til det endelige bygget ditt? Skal også bygge maskin og har cirka det samme budsjettet. Kan noen anbefale en skjerm som funker bra til dette oppsettet? Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Har du en link til det endelige bygget ditt? Skal også bygge maskin og har cirka det samme budsjettet. Kan noen anbefale en skjerm som funker bra til dette oppsettet? Her er det ferdige bygget. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med harddisk, men regner med jeg begynner med en SSD til OS, og en HDD til alt annet inntil videre. (som på listen). Ang. skjerm så vet jeg ikke helt - selv har jeg en Dell U2412M som jeg er veldig fornøyd med. Det har sikkert kommet en etterkommer til den. Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Ser ut som om det ble et bra bygg av det til slutt. Lykke til med bygging! Lenke til kommentar
RabidRaver Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Har du en link til det endelige bygget ditt? Skal også bygge maskin og har cirka det samme budsjettet. Kan noen anbefale en skjerm som funker bra til dette oppsettet? Her er det ferdige bygget. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med harddisk, men regner med jeg begynner med en SSD til OS, og en HDD til alt annet inntil videre. (som på listen). Ang. skjerm så vet jeg ikke helt - selv har jeg en Dell U2412M som jeg er veldig fornøyd med. Det har sikkert kommet en etterkommer til den. Takk for tipset. Spent på resultatet. Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Hei igjen folkens! Ble ferdig med maskinen min for et par uker siden, og er veldig fornøyd - tusen takk for all hjelpen! Jeg har kun et spørsmål jeg lurer på: Når jeg setter maskinen i hvilemodus, så skrus alt lyset i kabinettet seg av (skjermkort og hovedkort) og vifter slutter å gå. Jeg merket i natt at den skrur seg på igjen i løpet av litt tid, også skrur den seg av igjen på nytt. Skjermen blir ikke aktivert, det kommer kun et lite "klikk", og jeg ser at lysene og viftene i kabinettet skrur seg på igjen. Dette skjedde minst to ganger i natt som jeg la merke til, og sikkert mer - med tanke på at jeg sov. Hva kan være grunnen til dette? Takk for alle svar! (Windows 10) Edit: Jeg tror jeg fant ut at det er Spotify som har en wake timer som vekker opp maskinen hver time eller lignende... Noen som aner hvordan man skrur av dette? Endret 25. september 2015 av Helvetica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå