Saviola16 Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei! Jeg har bare en idè. Kunne det ikke blitt laget en undermeny i forumet for bredbånd og adls? En side hvor det går ann å diskutere adsl og bredbånd. Og kansje kunne diskutere/dele sider ute på internet som er passende for adsl og bredbåndsbrukere? Er jo en del diskusjoner om det, så hvorfor ikke lage et eget forum for det? ---------------------- En annen idè er å lage et forum hvor alle postene som blir lagt ut i alle undermenyen vises? Det er så stress å se igjennom tonnevis av undermenyer for å få med meg alle postene... Er bare noen ideer jeg kom på... Håper dere kan gjøre noe med det vist andre er enige med meg i det da... Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: Saviola16 skrev (2002-02-23 15:11):Hei!Jeg har bare en idè.Kunne det ikke blitt laget en undermeny i forumet for bredbånd og adls?En side hvor det går ann å diskutere adsl og bredbånd.Og kansje kunne diskutere/dele sider ute på internet som er passende for adsl og bredbåndsbrukere? Vi har en kategori som heter "Internett og nettverk". Synes det blir dumt å spesifisere enda mer enn dette. Veldig vanskelig å finne en fornuftig kategoriinndeling. Ikke for mange, ikke for få... Quote: En annen idè er å lage et forum hvor alle postene som blir lagt ut i alle undermenyen vises? Det er så stress å se igjennom tonnevis av undermenyer for å få med meg alle postene... Skal tenke litt på dette. Kommer i tilfelle til å utvide "Siste meldinger"-siden tror jeg. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå