Trond Olav Løkken Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 ..og selv var jeg en del av min idyll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg tror du ble litt betatt av disse flotte jentene? Jeg klandrer deg ikke, dette er nydelig å se på, både jentene og hestene og omgivelsene også for den saks skyld. Fine bølger i vannet ble det også. Av denne serien, så er dette det beste tror jeg. Kanskje kunne det hatt noe for seg med et toppkutt? Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Nei, har du fått deg to damer nå? Flott bilde med fint lys og kontraster. Jeg kunne godt tenkt meg å sett dette bildet i farger da jeg ikke er helt fan av S/V. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Nei, har du fått deg to damer nå? Flott bilde med fint lys og kontraster. Jeg kunne godt tenkt meg å sett dette bildet i farger da jeg ikke er helt fan av S/V. Mvh Torbjørn Skal bli, Torbjørn. (farger) Helene har selvfølgelig rett, når det gjelder å bli betatt av så flotte jenter. Så - bare som et hint man to man - du må skru ut sikringene før du går til fotografering som her.. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det er nesten en slik location med det inventaret som skal til for å lage film. Du har havnet midt i opptaket : ) mvh ibn Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Og ei var jeg der Flotte bilder dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Vakkert formidlet badestemning. Flott komp , skarp og med fine farger v2 og fine kontraster v1 og fint lys. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Nydelig bilde synes det var flottest i svart hvitt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Gjør seg veeldig bra i s/h! Lekkert, for å si det sånn! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Tror jeg rett og slett henger meg på helene her - også med et toppkutt som jeg vurderer til et par cm slik at bl.a. det "sorte hullet" til venstre oppunder ramma forsvinner. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg