Malvado Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Ja, den vil jo "trolig" fungere som den skal og definitivt bedre enn Berzerken da. Krysser fingrene for hans skyld. Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Ja, den vil jo "trolig" fungere som den skal og definitivt bedre enn Berzerken da. Krysser fingrene for hans skyld. hehe økonomien er rip de neste 2 mnd for min del, og har meget lite lyst til å leve på ris og nudler frem til da. husker ikke hva jeg kjøpte bzerk for, men har hatt den siden 09 sikkert og ikke hat noen som helst problemer før nå. så lenge den er ok, og fungerer som den skal er det greit for meg. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Må jeg spise hatten min eller Noe nytt ? Endret 31. august 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Nei du må ikke spise hattene dine Poenget er å fikse problemet hans, ikke om du har rett eller feil Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Nei du må ikke spise hattene dine Poenget er å fikse problemet hans, ikke om du har rett eller feil Ble litt engstlig 'vettu' siden vi ikke hører at det har gått bra. Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Må jeg spise hatten min eller Noe nytt ? du slepper å spise hatten din syar hehe. skaffet meg ny psu og nå, og fått spilt litt forskjellige spill uten noen form for problemer. takker alle i tråden for rask og god hjelp, og setter tråden som "løst" iallefall inntill videre Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Kjempebra. Sikkert sugen på å få spilt litt , det ble teknikmagasinet da ? Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Kjempebra. Sikkert sugen på å få spilt litt , det ble teknikmagasinet da ? ble clas ohlson faktisk, samme pris som på komplett, og fikk hele 90 dagers åpent kjøp og 2 års garanti oplegget. så det passer jo bra hvis jeg bestemmer meg for å bytte eller hvis den går til helvete Endret 2. september 2015 av Cornsack Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Du har i ditt tilfelle 2 år garanti og 3 år reklamasjons rett. En psu er laget for å vare lenger. Derfor kjøper jeg de som har 5år eller lenger, ja de koster mere. Men er du og jeg som betaler reklamasjons retten uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå