Gå til innhold

*SPOILER* Hvordan sluttet Until Dawn hos deg? *SPOILER*

Schreiber

Anbefalte innlegg

Nettopp ferdig med første runde av Until Dawn, og kommer garantert til å ta en ny gjennomspilling etterhvert. Men for moro skyld og for å se hvor mye man kan påvirke historien, hvordan sluttet det hos deg? Hvem overlevde? Og hvordan? Hvordan var epilogen?

Hos meg var Ashley den eneste overlevende, etter at Sam ble drept i hytten, og Mike ofret seg. I den siste scenen ser vi Josh sitte nede i gruvene og spiser.... noe, og det ser jo ikke helt bra ut. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sam, Chris og Jessica overlevde hos meg. Ble litt overraska når Jessica plutselig dukka opp igjen etter å ha vært borte for mesteparten av spillet men :p Mike døde i hytta, mens Sam kom seg ut av eksplosjonen. Josh satt også igjen og spiste for meg. Skal bli gøy å spille igjennom en gang til senere for å se om jeg kan få alle til å overleve :D

Lenke til kommentar

Interessant. :) Kan jeg spørre hvor Jessica "forsvant"? Jeg opplevde noe av det samme. Sam, Mike og Ashley var de eneste overlevende mot slutten, og jeg fikk spille som Ashley. Hun og Jessica var nede i noen gruvekorridorer da Sam løp i forveien. En stund senere spilte jeg vekslevis Sam og Mike veldig lenge, men Ashley var ingen steder å se. Hun var jo rett bak Sam sist jeg så henne, så hvor ble hun av? Sam og Mike savnet henne ikke heller, så begynte å lure litt på om det var en bug et sted, eller om hun døde "off-screen". :p Men hun kom plutselig løpende helt ute av det blå, så hun overlevde tydeligvis. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Jessica falt ned en gruvesjakt etter at Mike hadde løpt etter henne når hun ble bortført av en Wendigo (eller, det mystiske monsteret som det var på den tiden i spillet :p). Etter noen timer til i spillet så går Chris, Sam og Ashley for å følge etter Mike som har dratt for å finne Josh og Ashley hører Jessica som skriker etter hjelp. Hadde Ashley gå for å etterforske, men så fikk hun hodet revet av av en Wendigo xD Var bare litt rart at Jessica plutselig dukket opp igjen ettersom jeg hadde ikke sett noe til henne i det hele tatt mellom da hun falt ned gruvesjakta og Ashley hørte henne rope etter hjelp. Jessica klarte dog å snike seg ut av gruvene på egen hånd uten hjelp fra de andre.

Lenke til kommentar

Hm... tror jeg husker den scenen. Bare at hos meg var det bare Mike og Jessica, og Jessica ble drept. Men lurer litt på de der wendigoene. Det var helt tydelig at en var Hannah, men hvem var de andre? Gruvearbeidere? Skjønte ikke helt hvorfor de slåss så på slutten? Nei, blir vel nødt til å ta en runde til, og kanskje ikke prøve å drepe folk med vilje. :p

Lenke til kommentar

Virker som det er mange forskjeller her!
Hos meg døde Jessica rimelig kjapt , fant henne i gruvene - manglet vel kjeven?
Josh fikk hodet ..smadret i gruvene av en Wendigo.

Så spoler vi fram til slutten, hvor Mike, Emily og Ashley døde , da Sam var litt kjapp med å sprenge alle i lufta.

Matt dukket  bare plutselig opp, i livet.

Så Sam, Matt og ..hipstern (husker ikke navnet..) overlevde. 

Lenke til kommentar

Hipsteren var nok Chris. Hos meg døde han da vi skulle hente Josh. :) Og ja, det er nok mange forskjellige varianter her. Er mange steder folk kunne ha dødd hos meg, men de fleste døde senere. Noen av min egen feil. :) Var for eksmepel 99% sikker at på Emily var død da tårnet falt, men hun overlevde... en stund, før hun fikk øynene stukket ut av en wendigo.

Lenke til kommentar

Hadde ganske mye flaks i flere situasjoner tror jeg...

Fantastisk artig spill! :)

Strengt tatt overrasket det meg at Mike overlevde så lenge hos meg. Først fant han et gevær han hang på ryggen. Deretter skulle han klatre opp fra gruvene, og kom seg nesten til topps før han ramlet ned og landet på ryggen på steingolvet. Gang på gang på gang. :p Men hver eneste gang reiste han seg og prøvde på nytt. Hvorfor ble han ikke skadet der? Begynte nesten å tro han var Superman. :p

Dog, jeg fikk "hevn"... :p "What happened to your finger?"  :devil:

Lenke til kommentar

Ser ut til at de fleste kan dø på mange måter, men Josh blir alltid sittende nede i gruva og spiser. Aner vi noe av plottet til en oppfølger? :)

Josh kan dø om man ikke finner en clue som får han til å kjenne igjen søsteren ;)

Men absolutt en mulighet til en oppfølger også :)

Edit: går på runde 2 nå for å få flere trophies, og velger konsekvent motsatt av forrige gjennomspilling.

Endret av Hagberg87
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble nettopp ferdig. Jessica, Mike, Sam, Chris og Emily overlevde her. Jeg hadde lyst til å ditche Emily flere ganger, men jeg var for godhjerta til å la henne død, selv om hun var verdens største bitch. Synd at det til slutt måtte gå utover Matt. :(

Sam døde egentlig i hytta på slutten der fordi jeg klarte å miste kontrollen akkurat når jeg skulle holde den stille. Jeg syntes det var urettferdig, så jeg gikk raskt ut av spillet og startet den scenen på nytt, slik at hun overlevde.  :ph34r:  (Save the Cheerleader, save the world!)

Det var kjipt å se Ashley dø, hadde lyst til å få henne til å overleve også. I etterpåklokskapens lys burde jeg ha valgt å følge resten av gruppa, og ikke latt meg lure av skrikene til Jessica!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...