Joachim_F Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Alt du trenger å gjøre er å endre filnavnet!GUIDE: Så lett kan du hente ut alle bildene fra et Word-dokument Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Også mulig å høgreklikke på .docx filen og åpne den med WinRAR/7Zip/Det du måtte ønske, så er du kommet like langt.Slipper du å endre fil-navnet Endret 27. august 2015 av Brattus 3 Lenke til kommentar
Xriz Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 CBZ filer er også et Zip arkiv og det samme med endel Exe filer. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Ganske snedig funksjon og verden går fremover, tilbake før år 2000 ble bilder i Word lagret som ukomprimerte bitmaps. Det kunne ble store filer ut av det Jeg lagde en liten installering og konfigurering manual på 10 sider som var over 200 MB selv om jeg hadde redusert til 2-4 farger andre tips. Siden den skulle være i 3 språk ville den ikke få plass på en cd sammen med programmet. Mitt forslag var å bruke html i steden, da ble manualen under en megabyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg