Uerfaren Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg er en gutt på 17 år, og jeg vet at det er rundt gjennomsnittsalderen for da man har sex for første gang. Personlig så har jeg aldri vært nær å ha sex med noen, har heller aldri hatt noe seriøst forhold. Jeg vet at mange av guttene jeg omgås på skolen har hatt sex med flere forskjellige, og dette i kombinasjon med fester rundt omkring. Greia er at jeg tenker ikke at jeg har press på meg og at jeg må kjappe meg å ligge med noen før jeg går over gjennomsnittsalderen, men jeg har bare veldig lyst på sex. Og da mener jeg ikke nødvendigvis sex i et forhold, jeg har bestemt meg for å vente med å inngå et seriøst forhold til jeg blir mer moden enn jeg er. Det er sånn at jeg aldri har vært på noe stor fest, og jeg er heller ikke helt med i det miljøet til de som står for fester. De er bare folk jeg omgås, ikke nødvendigvis kjenner. Jeg har tenkt mye på det å skaffe meg mitt første ligg i det siste, spesielt fordi det nettopp var skolestart og jeg har lagt merke til en hel haug med utrolig deilige jenter på skolen, som naturligvis får tankene i gang. Det er lurer på er hvordan jeg lettest kan havne i en situasjon som kan ende med sex, sex som ikke må gå videre til noe forhold. Er det rett og slett å gå på fest og bli full som er det beste/letteste? (I tillegg, hvordan kan jeg lettest komme meg med på fester i nærområdet, jeg er veldig uerfaren med sånt) Hvis noen lurer så har jeg alltid blitt kalt kjekk av jenter jeg har hatt i klassen tidligere gjennom årene, jeg velger jo å tro på de og tenker at jeg ikke ser helt forferdelig ut. Jeg trener 3-4 ganger i uken, og prøver selvfølgelig å virke mest mulig attraktiv. Føler jeg høres veldig kjepphøy ut av det jeg skrev der, men det vet jeg selv at jeg ikke er. Mitt største problem er at jeg er litt sjenert/tilbaketrukket TIL TIDER. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Man får pult på fest lettest, og man blir mindre sjenert av og drikke alkohol. Jeg kan desverre ikke oppfordre til nr 2, da du bare er søtten, men sosialisering rundt folk som er på fest osv gjør det lettere og få snøret i bånn. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Ikke så lett å pule på fest med mindre man har tilgang på et rom. Men nå som det er "sommer" kan man jo alltids være litt kreativ utendørs Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Mange eldre menn som leter etter yngre gutter 8 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Du bør heller vente til du er eldre. 17 år er alt for ungt til å miste jomfrudommen, 33-34 er en mer passende alder for noe sånt. 3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Et bra tips for sex (og for å bli kjent med jenter): alkohol Ikke nøvendigvis fordi du trenger å ha sex på fylla, men fordi du lettere blir kjent med personer når du drikker. Man blir mindre sjenert og prater mye mer. Jeg snakker av erfaring.. selv rørte jeg ikke alkohol i tenårene og hadde derfor sex 1 gang før jeg var 20 år. Skal sies at jeg er en litt sjenert person.. men uanset.. etter at jeg bikket 20 år begynte jeg å drikke alkohol, ble med på fester.. og jeg angrer ikke ett sekund på dette. Man får nye venner, blir mer sosial.. og tror faktisk jeg er blitt mye mer utadvendt også. Ikke stress med å begynne å drikke.. eller tenk at du absolutt må ha sex i nærmeste fremtid. Men om det plager deg.. så ville jeg hvertfall prøvd å komme meg på en fest etter hvert. Kanskje et teit råd, men det er ofte på fester man stifter nytt bekjentskap med personer.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Hvor er du fra? Det er en del forskjell på små steder og de større byene når det kommer til dette. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg sliter akkurat med det samme!! Vil så gjerne på fest og ha det gøy og sånt, men vet ikke hvordan. Har en gammel venn som jeg ikke har vært med på lenge som fester hele tiden. Har omtrent ingen venner bare retards og nurds..... Sitter hjemme hele tiden og tenker over hver helg at folk er ute og har det gøy Anonymous poster hash: 74dee...497 Lenke til kommentar
Uerfaren Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Hvor er du fra? Det er en del forskjell på små steder og de større byene når det kommer til dette. Sarpsborg/Fredrikstad området Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg