stenkarlsen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hva er det letteste å bruke når jeg skal kappe i karbienttet mitt? Er alu.. Har dremel, men viss det ikke skal være nå nøyaktig.? +at de skivene til dremelen forsvinner jo med en gang.. hehe... StenAndre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Dremel, stikksag (med metallblad), nibbler er vel de som er mest brukt. Ville tru at stikksag er det enklaste, så kjem dremel og så nibbler. Nibbleren tar laaaang tid å klippe med (du finn den på www.microplex.no). Lenke til kommentar
resac Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hehe... kjøpte meg luftnibler (sånn som går på kompressorluft) på biltema :nice: var litt mer fres over den enn niblern fra MP.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hehe... kjøpte meg luftnibler (sånn som går på kompressorluft) på biltema :nice: var litt mer fres over den enn niblern fra MP.... Men hva er prisen...? Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Sjekka det, å tror den ligger på 498,- Viss det er denne.. Platenibblingsmaskin på Biltema.. Da må du i tillegg ha kompressor til et par tusen kroner.. blir litt mye for meg som skal kutte vekk litt inne i karbinettet... Men ellers takk for idéen... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Dremel er vel det letteste (hvis du kan det da) Lenke til kommentar
Flames Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Dremel funker vel toppers.. Og bladene forsvinner, ja. Men kan man ikke bare kjøpe forsterka kutteskiver til den ? Diamantskiver elns ? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg kjøpte de store forsterka skivene.. har fremdeles i den første.. de vare MYE MYE lengre en de små møkkaskivene. Har ikke prøvd diamantskiver.. men tror ikke de er verdt pengene.. De store er bra nokk(har desverre ikke produktnummer) Et tips er at de store forsterka liker høyt turtal.. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Dobbelpost.. Noen som vet hvordan man sletter et eget innlegg? Endret 11. november 2003 av Daron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå