Abnorm Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Jeg har en hjemmeside som nå begynner å bli utrolig gammel. Saken er at jeg har sluttet å "bruke/oppdatere" hjemmesiden og benytter isteden facebook osv. Men jeg ønsker ikke å legge ned hjemmesiden, ønsker heller å tilpasse denne litt. Adressen er: www.dj-charlie.com Det jeg ønsker å gjøre er: Bytte ut flere av knappene til direkte linker (istedenfor å vise til en underside), lik den siste knappen "HotBeats". Samt gjøre om teksten i knappen, så den blir mer treffende. F.eks Facebook, SoundCloud, YouTube osv. Kan noen hjelpe meg med dette? Kodene ligger i en .fla fil (Flash). Endret 27. august 2015 av Abnorm Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Dropp websiden og fokuser på facebook-siden i stede. En nettside som ikke blir oppdatert, med news som sier "ny nettside lansert" datert i 2008(7 år siden?), ingen events planlagt(tar seg dårlig ut) og en biografi som "kommer snart". Når eg kommer inn på siden så får eg inntrykk av at du ikke lenger driver på som DJ. Feil inntrykk å sende potensielle oppdragsgivere Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Dropp websiden og fokuser på facebook-siden i stede. En nettside som ikke blir oppdatert, med news som sier "ny nettside lansert" datert i 2008(7 år siden?), ingen events planlagt(tar seg dårlig ut) og en biografi som "kommer snart". Når eg kommer inn på siden så får eg inntrykk av at du ikke lenger driver på som DJ. Feil inntrykk å sende potensielle oppdragsgivere Jeg har nettopp slette det meste av innholde, men beholdt den første posten, derfor står det nå 2008. Måtte ha en mal å se etter, hvordan kodene var satt opp. Biografien var gammel og jeg holder på med å skrive en ny up tp date. Ønsker nå istede å bruke denne siden som et knutepunkt mellom mange andre steder jeg nå er aktiv. Endret 27. august 2015 av Abnorm Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hadde jeg vært deg ville jeg slettet hele nettsiden og heller satt opp Wordpress isteden. Det finnes de som IKKE har Flash installert på dataen, og de kan dermed ikke se nettsiden din. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Hadde jeg vært deg ville jeg slettet hele nettsiden og heller satt opp Wordpress isteden. Det finnes de som IKKE har Flash installert på dataen, og de kan dermed ikke se nettsiden din. Sikkert ikke så dumt det, men jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hva Wordpress er for noe Litt flaut. Men støtter det å droppe Flash. For 10år siden syntes jeg Flash var kult osv, men i dag synes jeg egentlig det bare er noe drit. Endret 27. august 2015 av Abnorm Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Tja, gikk en tur innom webhotellet og fant noe som het Wordpress. Trykket install osv... Vet ikke helt hva jeg har gjort eller hva som nå skjer... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Wordpress er enkelt og greit - du kan bruke det som blogg osv. Leter du litt, så finner du mange fine tutorials der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå