fotorune Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 fotorune.com Hva burde jeg fikse på for å få siden bedre? Prøver å få kodet den ferdig før indekseringen på google blir aktiv :-) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg liker den Overskriften øvers linker til forsiden. Unødvendig å ha overskriften som link. Nedtrekksmenyen er fin. Men siden du har portefolioen på framsiden er det unødvendig å ha en link til forsiden i menyen. Du får vel større portefolio etter hvert som du kan ha på egen side. Så ville flyttet linken til info-siden til toppen av menyen. Du trenger en side om bruken av nettstedet. Personvern, copyright etc. Har du tengt på å få deg en logo? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg syntes siden var bra nå egentlig. Det eneste som jeg kom på nå, var at om det ville vært mulig å hatt menyknappen synlig hele tiden når man blar nedover på siden, så man hadde slippet å bla helt på toppen for å velge i menyen. Men det er ingen kjempeviktig greie. Dumt at siden ikke inneholder bilder av bikinibabes da Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Muligens jeg er noe sær, men hvordan vil nettsiden fungere for noen med litt lavere båndbredde? Om noen skulle ha besøkt siden med litt tregere 128kbit.. Mye data å laste inn på forsiden.. For de med treg nettlinje vil siden kanskje mer eller mindre virke "død" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå