Gå til innhold

Vi laget en side hvor du kan sjekke prisen på mobiltelefoni, internett, alarm osv.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser veldig bra ut. Det eg savner er muligheit for å kunne velge litt meir detaljar når eg skal samanlikne tilbud.

Særlig innanfor boligalarmdelen så er det ein del forskjeller mellom kvalitet på utstyret, og ikkje minst dette med oppfølging ved alarm.

Har dei mange vektarar i området? Kor lang tid oppgir dei for å besvare alarmar, og kor long tid tar oppgir dei at det tar for ein vektar å komme fram til huset? Kva med brannalarmen, har nokon av dei avtale med brannvesenet om automatisk utrykkning?

Det er i desse tinga at prisforskjellen vanligvis ligger. Det kostar sjølvsagt langt meir for ein boligalarm der vektaren hiver seg i bilen og er på plass innen 10 min uansett tid på døgnet, kontra ein boligalarm der vektaren berre ringer deg på mobilen for å informere om at alarmen har gått, dette til tross for at alarmtjenesten ser omtrent lik ut på papiret fordi begge har ein sentral, ein bevegselsensor, ei sirene og to magnetkontakter i grunnpakken.

Lenke til kommentar

Hei!

Tusen takk for konstruktive og gode svar. Feilen med teksten på mobil skal nå være rettet. Vedrørende alarm har du veldig rett, og det er rett og slett et vanskelig produkt å sammenligne. Du kommer med noen gode punkter som vi helt klart skal ta til etterretning og se på måter å implementere. 

Igjen, tusen takk, vi setter pris på all tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...