Gå til innhold

fjellbecka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjellbacka er et sjarmerende sted, der har jeg vært flere ganger. Det er to flotte bilder du her viser hvor komp, farger og skarphet er meget bra

Mvh Torbjørn

tusen takk for hyggelig kommentar, ja ett flott sted og hvor Vibecke har en spennende krimserie fra.

Jeg hadde skrevet navnet feil så takk for at du rettet på navnet

Lenke til kommentar

Svenskene har like store kirker i sine småbyer som vi har i vår hovedstad; et tegn på hvor fattige vi var under vår tid som "koloni" for to naboland, især Danmark, som la beslag på det meste.

Sverige var stormakt, med kirken som viktig del av maktapparatet, derav store. flotte kirker. Som de vel nå behøver minst av alle i denne verden, som de har "sett lyset".

Flott bebyggelse, men igjen preget av svensk systematikk, ordning och reda.

V1 mangler rett og slett informasjon i det meste av bildeflaten, så V2 er slik dette må vises.

Lenke til kommentar

Svenskene har like store kirker i sine småbyer som vi har i vår hovedstad; et tegn på hvor fattige vi var under vår tid som "koloni" for to naboland, især Danmark, som la beslag på det meste.

Sverige var stormakt, med kirken som viktig del av maktapparatet, derav store. flotte kirker. Som de vel nå behøver minst av alle i denne verden, som de har "sett lyset".

Flott bebyggelse, men igjen preget av svensk systematikk, ordning och reda.

V1 mangler rett og slett informasjon i det meste av bildeflaten, så V2 er slik dette må vises.

Takk for kommentar og utfyllende historikk.

Ja viss man tenker bilde som den informasjonen du gir her, så er det helt klart V2 som passer best.

Men V1 er ment å vise denne byen i kystlandskap hvor selve landskapsbildet spiller en utgjørende rolle

Lenke til kommentar

Hva med en versjon til av V1 der du fjerne Ca. 2/3 av himmelen så det store blå feltet til høyre forsvinner.

Scroll opp og dekk til så vil du antagelig føle at du får et sug innover i bildet.

I V2 her ville jeg dempet lyset litt.

En halvering av himmelen på oversiden av spiret kan du godt skrive på min smakskonto.

Roar

Lenke til kommentar

Hva med en versjon til av V1 der du fjerne Ca. 2/3 av himmelen så det store blå feltet til høyre forsvinner.

Scroll opp og dekk til så vil du antagelig føle at du får et sug innover i bildet.

I V2 her ville jeg dempet lyset litt.

En halvering av himmelen på oversiden av spiret kan du godt skrive på min smakskonto.

Roar

Tusen Takk for tips. Ja på V1 tror jeg det absolutt gjør seg med kutt. På V2 er jeg ikke like sikker på om det gjør seg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...