IngvaldNordland Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Potsdamer Platz Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Dette likte jeg. Lekkert utsnitt med fine linjer og detaljer. Liker spesielt godt de trekantede formene som går igjen i bildet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Dette likte jeg. Lekkert utsnitt med fine linjer og detaljer. Liker spesielt godt de trekantede formene som går igjen i bildet. Takk skal du ha Mikael. Det inspirerer også meg når motivene gir slike gjentakende former. mvh ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Flott komponert både med former , linjer , lys og farger. Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Flott komponert både med former , linjer , lys og farger. Mvh Alec Mange takk : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Mange linjer og diagonaler her. Jeg liker så absolutt bildet uten å hoppe helt i taket. Men imponerende komp. der alt ser ut til å sitte slik det skal. Jeg finner hverfall ikke noe å sette negativfingeren på. Hvorvidt det hadde høynet bildet med 3 mm. kutt nede som ville gitt ytterligere en linje inn fra høyre og rent ut på nedre ramme får heller stå åpent. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Mange linjer og diagonaler her. Jeg liker så absolutt bildet uten å hoppe helt i taket. Men imponerende komp. der alt ser ut til å sitte slik det skal. Jeg finner hverfall ikke noe å sette negativfingeren på. Hvorvidt det hadde høynet bildet med 3 mm. kutt nede som ville gitt ytterligere en linje inn fra høyre og rent ut på nedre ramme får heller stå åpent. Roar Tusen Takk for hyggelig utfyllende kommentar som er en dypt skattet vare i dag. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg