Kurt Lekanger Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Apple har leid lokaler og avklart sperring av gater før lansering av sitt nye flaggskip.RYKTE: iPhone 6S-lanseringsdatoen er «bekreftet» Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg har ikke selvtillit nok til rosa telefoner 1 Lenke til kommentar
-X1NG7GQ2 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Bilde av rosa iPhone kan justeres i photoshop (Hue + 66) så blir de gull... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det blir nok en 6s på meg, men rosa blir den ikke...:-) Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Rosa iPhone ville blitt en suksess blant fjortisjentene. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Rosa iPhone ville blitt en suksess blant fjortisjentene. Blant de jentene som liker rosa så. Men for alle andre som kjøper iPhone er det nok ikke rosa som kjøpes... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Apple gjør det ganske bra for tiden ja...:-) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 hvordan skal der forsver dette ryktet ? http://www.an.no/teknologi/om-dette-stemmer-er-det-darlig-nytt-for-iphone-brukere/s/5-4-154225 hvordan skal der forsvare at det er positivt ? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 hvordan skal der forsver dette ryktet ? http://www.an.no/teknologi/om-dette-stemmer-er-det-darlig-nytt-for-iphone-brukere/s/5-4-154225 hvordan skal der forsvare at det er positivt ? Det er rykter. Det trenger ingen forsvare. Nå er det jo bare noen uker til vi får svaret. Vent til det kommer. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det er jo ikke ensbetydende at mindre kapasitet på batteri er lik kortere driftstid på telefonen. Effektivisering av cpu, skjerm, minne blant annet kan jo senke forbruket en del sånn at man slipper så stort batteri. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det er jo ikke ensbetydende at mindre kapasitet på batteri er lik kortere driftstid på telefonen. Effektivisering av cpu, skjerm, minne blant annet kan jo senke forbruket en del sånn at man slipper så stort batteri. men likevel har man stadig fått behov for mer batterikapasitet optimaliseringen går for sakte i forhold til behovet det gjør ikke saken bedre at designeren aller helst vil at batteriet skal forsvinne. Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Rosa iPhone ville blitt en suksess blant fjortisjentene. Blant de jentene som liker rosa så. Men for alle andre som kjøper iPhone er det nok ikke rosa som kjøpes... Vet du om noen fjortisjenter som IKKE ville hatt rosa iPhone? 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Rosa iPhone ville blitt en suksess blant fjortisjentene. Blant de jentene som liker rosa så. Men for alle andre som kjøper iPhone er det nok ikke rosa som kjøpes... Vet du om noen fjortisjenter som IKKE ville hatt rosa iPhone? Selv om jeg har døtre i siste halvdel av tenåra, så kjenner jeg ikke alt for mange fjortisjenter. Derfor vet jeg ikke alt for mye om hva slags farge de ønsker seg på sin iPhone. Men det ville kanskje ikke vært overraskende om mange av de syns den rosa er fin... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hvorfor virker folk så negative til fargen rosa? Blir garantert en slager blant endel grupper der ute, og at de kan få den fargen de helst vil ha er vel ikke negativt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg