AfterGlow Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Se videoen av hvordan skjermpennen til Samsungs nye brettmobil byr på problemer.Så enkelt er det å ødelegge Galaxy Note 5 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Greit med en video, denne saken var litt vanskelig å forholde seg til uten å vite hvor lett det var å gjøre feil, nå kan jeg si at jeg mener den er dårlig designet. AtW Lenke til kommentar
Claryn Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Se hvor enkelt det er å IKKE ødelegge Galaxy Note 5: Ikke prøv å stikke pennen inn feil vei. 3 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Virkelig ikke vanskelig å se på denne note 5 sin s-pen hvilken endre ev pennen som IKKE skal stikkes inn i hullet. Men er enig at Samsung burde kunne ha laget en sperre uten at det går utover tynt og slickt design. Endret 27. august 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Se hvor enkelt det er å IKKE ødelegge Galaxy Note 5: Ikke prøv å stikke pennen inn feil vei. Såklart, men det er uansett elendig design å legge til rette for at brukere skal ødelegge telefonen. Enten må feilinteraksjon være uten konsekvenser, eller så må det forhindres. Det kan ikke være både lett å feile og ha store konsekvenser, det er rett og slett en av definisjonene på dårlig industridesign. Samsung har flinke industridesignere. Tipper noen av dem kan si "hva var det jeg sa" nå til de lederne som sa at dette var akseptabelt. Endret 27. august 2015 av Audun_K 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 tenke seg denne tråden om det gjaldt iphone...... 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det går an å gjøre på Note 4, men jeg vil ikke finne ut om det går an å ødelegge den på samme måte. Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 tenke seg denne tråden om det gjaldt iphone...... I mine øyne er det like mange fanboys for iPhone som Android/Samsung. Tror egentlig det ville blitt mye mer kritikk hvis det var en iPhone. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 tenke seg denne tråden om det gjaldt iphone...... iPhone kom jo med den første mobilen med bøyd skjerm 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-I9yduzDf Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Se hvor enkelt det er å IKKE ødelegge Galaxy Note 5: Ikke prøv å stikke pennen inn feil vei. Aldri noensinne tatt inn USB'n feil vei? Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hvor er TKongen? Han må jo komme hit og støtte Samsung. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 tenke seg denne tråden om det gjaldt iphone...... iPhone kom jo med den første mobilen med bøyd skjerm ? Lo ganske godt av denne kommentaren! Tilbake til topic - problemet her er vel som sagt hvis en unge plutselig får fatt på telefonen og leker med den - at en unge får satt i pennen feil vei er vel en real mulighet? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Tilbake til topic - problemet her er vel som sagt hvis en unge plutselig får fatt på telefonen og leker med den - at en unge får satt i pennen feil vei er vel en real mulighet? På videoen ser det ut som den glir helt fint inn uten at man merker forskjell. Da tror jeg egentlig det er en stor sannsynlighet for at de aller fleste på ett eller annet tidspunkt setter den inn feil vei. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 note to self, not to buy note Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg