Fotoskrulla Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Min lille cubanske venn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jo dette kan du !!! Herlig portrett med god øyekontakt , flott komposisjon og utsnitt . Skarpt og med fin bokeh samt en flott fargepalett . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det blei jo skikkelig vellykket, Helene! Kan jo ikke bli feil når du fikk så fin blikkontakt med din cubanske venn. Riktig søtt var det! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Du har fått tillit og god kontakt, da blir resultatet et herlig portrett som dette. Syns også synd på kattungen.. Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Koselig portrettbilde av gutten..., men trist å se den lille pusekatten... PS! Gjorde seg veldig bra i s/h det portettet... 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fint og nært portrett med god blikkontakt! Bra Helene! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Et godt ansikt og et herlig smil. Flott severdig bilde : ) mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 ble fint dette Helene 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Jo dette kan du !!! Herlig portrett med god øyekontakt , flott komposisjon og utsnitt . Skarpt og med fin bokeh samt en flott fargepalett . Mvh Alec Det blei jo skikkelig vellykket, Helene! Kan jo ikke bli feil når du fikk så fin blikkontakt med din cubanske venn. Riktig søtt var det! Mvh Fredrik Du har fått tillit og god kontakt, da blir resultatet et herlig portrett som dette. Syns også synd på kattungen.. Mvh Oddmund Koselig portrettbilde av gutten..., men trist å se den lille pusekatten... PS! Gjorde seg veldig bra i s/h det portettet... Fint og nært portrett med god blikkontakt! Bra Helene! Hilsen Tove Et godt ansikt og et herlig smil. Flott severdig bilde : ) mvh Ibn Nydelig !! ble fint dette Helene Hei alle sammen, kvinner og menn! Tusen takk for så utrolig hyggelig og positiv respons i dag! Det eneste jeg har gjort av redigering på dette bildet er å fjerne noen sandkorn han hadde på nesa, ellers er det rett fra kameraet. Ble veldig fornøyd sjøl også, så det var bra dere ikke slaktet bildet og kjørte meg helt i grus..hehe.. Synd med den kattungen, jeg så etter den dagen etterpå også, men da var den borte.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Slett ikke noe fotografisk galt med den stakkars katta, men jeg velger meg V1 her. Ikke så mye å si på V2 med brukbar toning heller, men ørlite kraftig lys på nesetippen. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Hei Roar! Katta var mest med for å fortelle historien den. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
November001 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Dejligt portrett og fin utradisjonel vinkel. Godt og jævnt belyst, noe som ikke er lett i tropene. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Dejligt portrett og fin utradisjonel vinkel. Godt og jævnt belyst, noe som ikke er lett i tropene. Tusen takk Sune! Det var hyggelig å høre. Vi satt på huk ved siden av hverandre, derfor ble vinkelen slik Været var nok overskyet tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg