Gorthaur Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) En kompis gav meg et MSI KT6 Delta hovedkort i går. Har et Asus A7n8x Del kort fra før, som brukes sammen med min xp2500. Finner ikke så alt for mange tester på Abit kortet, så jeg tenkte jeg skulle sjekke om noen her har noen erfaringer med det? Noen her som har noen formening om hvilket hovedkort jeg som er best av disse? Takker for alle innspill... edit: fordel å vite hvilket merke man snakker om :grine: Endret 11. november 2003 av Gorthaur Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 er ikkje KT6 et gammalt og "utslitt" kort da?? Ville brukt asus kortet... Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 kt6 delta er forsåvidt et MSI-kort. Har tittet litt på det, og enete pluss jeg ser er GB-lan, hvis det er den utgaven med det da. Har mere troen på ASUS-kortet selv, har det jeg og. Men nforce2 brikkestettet er vel som regel litt bedre. Skal ikke være bråsikker på dette, men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Oki, da ble jeg vertfall litt klokere. Takk for rettelsen forresten! Gikk litt fort her.. Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 a7n8x deluxe er jo et kjempekort.... har selv hatt et av rev. 2.0 utgaven veldig bra utstyrt men må vel se seg slått av abit nf7-s når det kommer til overklokking Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 bruk ditt a7n8x kort har det selv og det er meeget stabilt - som du kansje vet Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ikke bytt Asus kortet, jeg bytta selv til NF7-S. Overklokking ble bedre, men kortet var sinnsykt ustabilt, og mye korrupsjon med S-ATA. (selv når jeg ikke overklokket) Har nå bytta tilbake til A7N8X... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Flott! Da lar jeg Asus kortet ligge der jeg. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå