Lazy- Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hoi. Har holdt ut med samme treskeverket i 5 år nå, og det var ikke veldig fornøyd med The Witcher 3, så tenkte å skaffe meg noe nytt.Valgte AMD den gang (som jeg dog har vært utrolig fornøyd med), men tenkte å gå for Intel nå.Det jeg lurer på er om min gamle vifte og psu vil fungere med nyere deler.Det jeg har:PSU: Corsair strømforsyning, HX750WVifte: Noctua NH-U12P SE2 CPU VifteHar også Fractal R3 BP kabinett, regner med dette fortsatt er brukbart. Tenkte på noe veldig likt builden til Agentspoon på ny pc. Andre tips om deler tas også imot med takk! F.eks:Mvh Fredrik. Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Du har ikke lagt på hdd/ssd, du har det sikkert fra før, men sleng på en evo 850 ved behov. Ellers ville jeg byttet ut PSU dersom den også er 5 år gammel. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Corsair HX skal fungere fint den. Det samme med CPU kjøleren så lenge du har spart på monteringsbrankettene for Intel. Det er ikke samme på Intel og AMD. Har du ikke disse liggende kan nok Noctua sende deg Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Du bør ta en liten stress test av strømforsyningen mens du sjekker Verdiene på volt ,men i utgangspunktet skal HX serien til corsair være ganske så solid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå