Roar Kneppen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Nationaltheater Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Flott serie av Nationaltheatret , liker best v1 tett fulgt av v4. De saftige fargene og det fine lyset gjorde susen i v1 , komposisjonen likte jeg best i v4. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fine bilder Roar! Litt annerledes bilder av Nationaltheateret. Tror V1 blir favoritten, men de var fine dei andre au! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Her har du virkelig skrudd på fargene! Stemmer ikke helt med virkeligheten, som du selv sier. Men det blir ikke mindre severdig av den grunn. Velger meg V4 (som vel er den mest edruelige her).. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
okjo Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Nasjonalteateret som vi aldri før har sett det..flott serie Mvh Oddmund Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fin serie, det der! Spennende uttrykk med den spesielle fargepaletten som er ditt "varemerke"... PS! V2 fikk meg av en eller annen grunn til å minnes barndommens frimerkesamling med f.eks. frimerker merket "Magyar Posta"... ,) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fin serie av nasjonalteateret Roar. Kan ikke velge her men de passer jo fint sammen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 En flott serie som tar for seg flere fasetter av bygget. Tror selv jeg ville benyttet samme fargepalett på alle for å knytte serien sammen. Men det er min mening. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 En flott serie som tar for seg flere fasetter av bygget. Tror selv jeg ville benyttet samme fargepalett på alle for å knytte serien sammen. Men det er min mening. mvh Ibn Serien er på 37 bilder så ingen er like og skal heller ikke være det. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Om dette ikke er slik virkeligheten er så er det i alle fall et glimrende bilde. Fine sterke farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg