AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Så det er en jente på jobb som jeg synes er veldig pågående. Selv er jeg ikke interessert i henne, men vi kan gjerne være venner. Vi har snakket litt på facebook, og hun maser veldig om å treffe meg privat. Hun sender meg av og til hjerter og utrykte i dag at hun er redd for å miste meg som venn. Hun har også spurt meg om jeg er glad i henne. Jeg vet at hun er mye ensom, så det trenger ikke bety at hun er forelsket i meg, men bare trenger mer sosial kontakt. Bør jeg spørre henne rett ut om hun er forelsket i meg? Anonymous poster hash: d865c...121 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 hvis du vil ha et aktivt vennskap med henne, ikke spør "er du forelsket i meg?" men heller bare vær venn og vær tydelig på dine intensjoner. Hvis du vil kutte all kontakt så spør du "erru forelska i meg eller?? som du maser ass".... Anonymous poster hash: 8356a...7c4 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hva ønsker du å oppnå med det spørsmålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå