BeyondALL Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Min mor valgte frivillig å hjelpe Norwegian med å vente til neste flyging 5 timer senere mot en betaling på 150€ siden de hadde begrenset kapasitet pga sykdom i manskapet. Hun fikk beskjed om at pengene skulle være på konto 2 dager senere. Dette er 3 uker siden, pengene har ikke kommet enda, og når hun ringte de i dag ble hun satt over 6 ganger før hun hevet stemmen og krevde at de fant en løsning.Det hjalp ikke, og hun har enda ikke fått bekreftet at pengene skal overføres. Hva er beste måte å gå videre på i denne saken? Jeg har jo lyst til å ringe å skrike i telefonen, men tviler på at det hjelper. Kan man sende et skriftlig krav med en dato for når det skal være på konto, og når skal i så fall denne fristen være? Hvordan kan man gå fram med en inkassosak i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fikk hun det skriftlig? Mail er uansett det beste alternativet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå