Uferdig Setnin Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hei!Surfet litt rundt på internett og kom over denne siden som er linket til HER. Det er samme konsept som Gunnars, berre mye billigere og ett "bedre" navn. Hva mener dere, ser det legit ut? Skal jeg teste og se om det fungerer? Er jo ikke mye penger det er snakk om uansett tenker jeg. Noen her som har erfaringer med dette merket ifra tidligere? Mvh Lenke til kommentar
nems Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Bare tull spør du meg.. Det sammer går for Gunnar og whatever andre ting som finnes der ute. Men folk kjøper vel så.. Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Å redusere blått lys er definitivt ikke tull. Er jo bare å prøve om du har problemer TS. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Å redusere blått lys er definitivt ikke tull. Er jo bare å prøve om du har problemer TS. Så det er verdt ett forsøk, right? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Vil ikke et software-blålysfilter kunne gjøre samme nytte? Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Å redusere blått lys er definitivt ikke tull. Er jo bare å prøve om du har problemer TS. Så det er verdt ett forsøk, right? Ja, absolutt. Vil ikke et software-blålysfilter kunne gjøre samme nytte? Det vil det, men kan ikke tenke meg at det har like mye effekt. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Får vel bestille ettpar og sjekke om det fugnerer =3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå