pakchong Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Nok en solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Dette ser flott med noen nydelige farger, god skarphet og en fin beskjæring. Hva heter dette stedet? Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Vakke mye elg i denne solnedgangen.. Ikke ment som klage da, heller det motsatte. Sjeldent flott lys under skyene, og uvanlig fin ballanse, som levner synlige detaljer i omgivelsene. Klarer ikke å se hvor dette er, og kan sermed ikke skryte av å ha sett hele fedrelandet. Virkelig fint. Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Dette ser flott med noen nydelige farger, god skarphet og en fin beskjæring. Hva heter dette stedet? Mvh Torbjørn Hei Torbjørn ... glemte å ta med det. Bilde er tatt fra Valderøya, du ser Giske-bruen til venstre i bilde Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Dette ser flott med noen nydelige farger, god skarphet og en fin beskjæring. Hva heter dette stedet? Mvh Torbjørn Takk for kommentar!! Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Vakke mye elg i denne solnedgangen.. Ikke ment som klage da, heller det motsatte. Sjeldent flott lys under skyene, og uvanlig fin ballanse, som levner synlige detaljer i omgivelsene. Klarer ikke å se hvor dette er, og kan sermed ikke skryte av å ha sett hele fedrelandet. Virkelig fint. Takk for tilbakemelding, alltid hyggelig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg ser med en gang hvor dette er, og jeg tipper du knipset det på mandag, da var jeg på Alnes og det var utrulig flott! Vakkert bilde! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Flott og vakkert! Kan jo ikke fjerne noe av himmelen her så fin som den var! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fin solnedgangsbilde, fra dette "hemmelige" stedet! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Flott oversikt i et herlig lys. Veien og broen kommer fint til sin rett her. mvh ibn Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Jeg ser med en gang hvor dette er, og jeg tipper du knipset det på mandag, da var jeg på Alnes og det var utrulig flott! Vakkert bilde! Hei Helene, ja du ser vel hvor dette er tatt. Det var på mandag ja. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Flott og vakkert! Kan jo ikke fjerne noe av himmelen her så fin som den var! Mvh Fredrik Takker, alltid hyggelig med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Fin solnedgangsbilde, fra dette "hemmelige" stedet! Hei, det hemmelige stedet er Valderøya. Godt mulig det ikke sier så mye. Takker for tilbakemelding! Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Flott oversikt i et herlig lys. Veien og broen kommer fint til sin rett her. mvh ibn Tusen takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Beskjæringen oppe gir fint dybdesug. At jeg ville lyst opp de mørke feltene for å få ut mer detaljer er jo noe du kan tenke på for det vil antagelig endre bildets karakter. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg