Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor mye tar NAF for en utrykking?

JDMguy

Anbefalte innlegg

Fortsatt sløsing av resurser, de kan øve seg så mye de orker på gårdene til de forskjellige billedhuggerne når de faktisk har tid til det, ikke når folk tilfeldigvis har låst inn nøklene sine og ikke vill betale for det..

Nei, der er jeg ganske uenig med deg. Hvor ofte får de bryne seg på en nyere bil på et huggeri? Vet ikke om det var tilfellet i dette scenarioet men fortsatt en ting å tenke litt på.

Ellers er det ingen plass det står at xibris ikke ville betale for dette, men det at han syntes 2.500,- var dyrt og derfor søkte etter alternativer.

Politiet hadde ledige ressurser og attpå til to stykk som kunne dra lærdom av dette og valgte å sende to stykk. At de ikke tok seg betalt kan være det at det løper en viss risiko når det er lærlinger som driver på som er grunnen til. Men der skal det sies at jeg ikke kjenner rutinene på dette hos politiet.

Forsåvidt er utelåsing en ting politiet tar på seg om de har tid, men dette er naturlig nok noe de nedprioriterer om de ikke har ressurser tilgjengelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt sløsing av resurser, de kan øve seg så mye de orker på gårdene til de forskjellige billedhuggerne når de faktisk har tid til det, ikke når folk tilfeldigvis har låst inn nøklene sine og ikke vill betale for det..

Jeg vet ikke hvor ofte politiet henger rundt hos billedhuggere, men det er vel ingen grunn til å tro at det er et godt sted å få erfaring i å åpne biler uten nøkkel..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor ofte politiet henger rundt hos billedhuggere, men det er vel ingen grunn til å tro at det er et godt sted å få erfaring i å åpne biler uten nøkkel..

Mente såklart bilhugger eller hva de kalles. Der kan de få god erfaring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...