Texazz Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Kjøpte nettopp Toshiba 48T5463DN. Jeg har koblet til tuner fra canal digital og Chromecast - uten problemer. Jeg får derimot ikke koblet til laptopen min (HP15R085NO) via HDMI. Jeg har prøvd to forskjellige HDMI-kabler. Jeg har også prøvd å bruke en annen laptop (type Samsung). På TV-en kommer det opp at det ikke er signal. PC-en finner ikke noen ekstra skjerm (prøver også "Detect" under instillinger). Hva kan være galt? Jeg prøvde med kabelen som normalt blir brukt til boksen fra Canal Digital (som fungerer på boksen), men det funker ikke på laptopen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg regner med at du har trykket Win+P og aktivert duplikat eller utvidet skjerm? Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Jeg regner med at du har trykket Win+P og aktivert duplikat eller utvidet skjerm? Jepp. Andre forslag? Kan ulike HDMI-standarder spille inn? Kablene kan være gamle. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 For høy oppløsning på PC? Prøv og sett den ned til 1024x720 eller noe... Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 For høy oppløsning på PC? Prøv og sett den ned til 1024x720 eller noe... Hjelper ikke det heller, dessverre. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Oppdater driveren til skjermkortet... hadde lignende problem en gang, og da hjalp dette. Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Har fått det til å fungere med den andre PC-en (Samsungen) likevel. Hadde på feil AV-instilling da jeg testet den. Derfor er problemet lokalisert til min HP-laptop. Jeg oppdaterte nylig til Windows 10. Nå får jeg ikke opp vinduet hvor jeg velger duplikat, utvid, kun ekstern, osv. Noen tips? Når jeg veger Windows Mobility Center --> Connect display, så skjer det ingenting. Får ikke opp noe nytt vindu :/ Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Har fått det til å fungere med den andre PC-en (Samsungen) likevel. Hadde på feil AV-instilling da jeg testet den. Derfor er problemet lokalisert til min HP-laptop. Jeg oppdaterte nylig til Windows 10. Nå får jeg ikke opp vinduet hvor jeg velger duplikat, utvid, kun ekstern, osv. Noen tips? Når jeg veger Windows Mobility Center --> Connect display, så skjer det ingenting. Får ikke opp noe nytt vindu :/ Etter en restart får jeg nå opp sidebaren hvor jeg kan velge duplikat, utvid, osv. Selv om jeg velger second screen only, blir ikke PC-skjermen svart, og det skjer heller ikke noe på TV-skjermen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Som sagt, har du oppdatert driveren til skjermkortet? Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Som sagt, har du oppdatert driveren til skjermkortet? Ja, det er gjort. Kan det ha noe med Win10 å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå