Magnar Bruvik Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Snegle. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Et flott makrobilde dette hvor farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Pent! Makrobildene dine holder som regel høyt nivå og dette var ingen unntak. Hvis jeg kaster et veldig kritisk blikk på bilde ditt ser jeg imidlertid 3-4 støvflekker som lett kunne bli fjernet. LR har en funksjon som identifiserer støvflekker og den kan være grei å bruke på bilder med ensfarget bakgrunn. Blir ofte litt vanskelig å legge merke til disse med det blotte øyet når man redigerer, og desto mer ergerlig å oppdage de etter at man har skrevet ut bildet i 60x40 Jeg mener også at enten burde hele bladspissen være med, ellers burde kuttet være littegrann høyere oppe på bladet. Men dette er høyst subjektivt. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Tusen takk til alle som har kommentert biletet! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg