Knut S Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 fyret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Spesielle og fine former i stenen her, Knut. Har ikke sett liknende, - virker som resultat havet gjennom årtusener. Bildet kan godt beskjæres i bunn og topp. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Tusen takk for kommentar og tilbakemelding Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 V2 ble fin. Her er form det viktigste. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 V2 ble jo veldig fin, synes jeg. Av og til funker det med midtstilt også.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Pent og elegant bilde i all sin enkelhet. Midtstilt komposisjon passer veldig bra til dette motivet da det gir en følelse av ro og balanse. Kunne dog ønske meg at fyret var litt lavere i bildeflaten slik at de ikke stod dønn i sentrum. Likte best sort-hvitt versjonen da det får frem formen på svaberget på en flott måte. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 V2 ble jo veldig fin, synes jeg. Av og til funker det med midtstilt også.. Mvh Fredrik Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Pent og elegant bilde i all sin enkelhet. Midtstilt komposisjon passer veldig bra til dette motivet da det gir en følelse av ro og balanse. Kunne dog ønske meg at fyret var litt lavere i bildeflaten slik at de ikke stod dønn i sentrum. Likte best sort-hvitt versjonen da det får frem formen på svaberget på en flott måte. Takk for hyggelig tilbakemelding og tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg