annonaki Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Kriterier: - Voksen oppførsel og helst over 20 år. - Sånn passe seriøs. Må kunne ha det gøy å tulle litt, men likevel spille for å vinne. - Du må like å spille taktisk, istedet for bare å jage ball. - Må kunne kommunisere angående taktikk og bevegelser underveis i spillet. - Må ha mulighet til å spille en del utenom selve turneringen også. Trening gjør mester:) - Vil helst at du spiller på PC for lettere kommunikasjon igjennom Steam og Skype. Meg selv: - 29 år mann med skjegg. - Spiller rocket league nesten daglig. (totalt ca 50 timer til nå) - lvl. 23 (pro) - silver ranking i alle klasser. Ca 700 poeng på 2 vs. 2 - Spiller taktisk, og trives like godt i angrep som i forsvar. Ellers: Jeg anser ikke meg selv som spesielt god. Jeg både scorer og redder en del, men bommer også mye på ballen. Men jeg er villig til å spille mye, og trene på å bli bedre. Så hvis noen der ute passer profilen, og har lyst å spille med meg, så er det bare å ta kontakt på PM. Endret 26. august 2015 av annonaki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå