Runar Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 det var facebook sin skyld, jeg bytta KUN data!!! Send meg en PM med e-postadressen du brukte på Facebook, fødselsdatoen din, og videresend e-postene du fikk fra Joost, så skal jeg se hva jeg får gjort med saken. 1 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hvorfor i alle dager har du navnet baklengs? Det sier seg selv at du ikke er ønsket på Facebook!! Runar, du kan prøve alt du makter, men kontoen blir ikke åpnet igjen. Kanskje har du kontakter, men de vil ikke ta seg bry til å hjelpe en de ikke kjenner. C'mon, Facebook taper ikke noe på at Kim ikke er aktiv der lenger... 1 Lenke til kommentar
raastad Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 (endret) rapportert post over her for slikt "oppførsel" burde ikke tolereres!! å er for å bli lettere funnet ved søk! admin kunne bare bedt meg fjerne det, ikke slette kontoen permanent! å de brukte jo flere år på det! uten 1 advarsel engang! :S Endret 30. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 å er for å bli lettere funnet ved søk! admin kunne bare bedt meg fjerne det, ikke slette kontoen permanent! Selv om hensikten er god er det fortsatt i strid med Facebooks retningslinjer. Jeg er dog litt usikker på om det er årsaken, for jeg har vært borti mange som har fått kontoen deaktivert fordi de har brukt et annet navn enn sitt eget, men aldri at kontoen har blitt permanent deaktivert uten forklaring eller muligheten til å bytte navn. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 (endret) å er for å bli lettere funnet ved søk! admin kunne bare bedt meg fjerne det, ikke slette kontoen permanent! Selv om hensikten er god er det fortsatt i strid med Facebooks retningslinjer. Jeg er dog litt usikker på om det er årsaken, for jeg har vært borti mange som har fått kontoen deaktivert fordi de har brukt et annet navn enn sitt eget, men aldri at kontoen har blitt permanent deaktivert uten forklaring eller muligheten til å bytte navn. nettopp det skjedde meg! :S er jo ikke uten grund at jeg reagerer! han kunne bare bedt meg endre det lissom er jo unødvendigt lese 999 sider når svaret står på side 998 f.eks! det ER hvertfall idiotiskt når de bare kunne fortalt det! Endret 30. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Det står ganske tydelig i retningslinjene at man ikke kan bruke fiktive navn. Når du signerer med ditt opprinnelige navn, så bekrefter du jo bare at du ikke heter det du har oppgitt på FB. Endret 30. august 2015 av darkness| Lenke til kommentar
raastad Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Det står ganske tydelig i retningslinjene at man ikke kan bruke fiktive navn. Når du signerer med ditt opprinnelige navn, så bekrefter du jo bare at du ikke heter det du har oppgitt på FB. hadde det jo i parantes BAK mitt egentlige navn! noe som tydelig "peker" til kallenavn! var jo ikke såppass dum at jeg hadde hele navnet annerledes! Endret 30. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Aha Nei, da er det nok ikke derfor. Virker ganske rart hele greien. Enten har du blitt hacket, eller så er det noe informasjon her du ikke oppgir til oss. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Aha Nei, da er det nok ikke derfor. Virker ganske rart hele greien. Enten har du blitt hacket, eller så er det noe informasjon her du ikke oppgir til oss. aner ikke jeg :S men trokke jeg har blitt hacket, aner ikke hva egentlig. siden adminen ikke ville si hvorfor! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Det er umulig for noen her å hjelpe deg hvis de ikke jobber hos FB og har litt "makt" der. Tror du bør glemme denne tråden og snakke med Runar på PM, han er den eneste som virker som han kan litt mer enn å bare slenge "artige kommentarer" i trynet ditt. PS; Du bør slutte å være så sensitiv, spesiellt inne på nettforum. Mye troll (ikke så mange her på diskusjon.no faktisk) og mye tullekommentarer, men det er en del av sjarmen For å være tradisjonen tro så må jeg slenge inn et bilde, ikke vondt ment TS. Endret 30. august 2015 av Dante's Inferno 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Kanskje den er deaktivert pga at du rapporterer alt i hytt og pine? 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Vil tro det er en annen grunn som ligger bak, som ikke nevnes her. Mange useriøse innlegg her i tråden, men måten de besvares på av TS indikerer at det kanskje kan ha vært hendelser på Facebook som har ført til utestengelse av andre grunner. Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Gratulerer! Nå er du endelig fri, nyt det:) 1 Lenke til kommentar
raastad Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Vil tro det er en annen grunn som ligger bak, som ikke nevnes her. Mange useriøse innlegg her i tråden, men måten de besvares på av TS indikerer at det kanskje kan ha vært hendelser på Facebook som har ført til utestengelse av andre grunner. Da har jo jeg rett til å vite det! (ellers, finnes det jo ingen grund, faktisk!) Siden det ikke ble nevnt skylder jeg på at admin hadde en dårlig dag å lot det gå utover meg :s Å det ER dårlig gjort! de respekterer ikke at det faktisk går ann at folk ikke har korttidshusk pga alvorlige skader engang! Endret 31. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Vil tro det er en annen grunn som ligger bak, som ikke nevnes her. Mange useriøse innlegg her i tråden, men måten de besvares på av TS indikerer at det kanskje kan ha vært hendelser på Facebook som har ført til utestengelse av andre grunner. Da har jo jeg rett til å vite det! (ellers, finnes det jo ingen grund, faktisk!) Siden det ikke ble nevnt skylder jeg på at admin hadde en dårlig dag å lot det gå utover meg :s Å det ER dårlig gjort! de respekterer ikke at det faktisk går ann at folk ikke har korttidshusk pga alvorlige skader engang! Det er sjølvsagt uhøflig å berre stenge kontoen utan ei forklaring, men du har faktisk ikkje rett på ei forklaring frå Facebook. Om du leser vilkåra så har du godtatt at Facebook kan ta seg svært store friheiter til å administrere din konto slik som dei vil. Når det gjeld grunnen til at du er permanent utestengt og får epost om at du ikkje får aktivere den igjen uansett grunn så tyder det på at du har gjort noke som er litt verre enn å bruke navnet ditt baklengs. Mine tankar går umiddelbart til at du må ha skrevet noke som kan tolkast som mobbing, rasisme eller oppfordring til ulovlige aktivitetar. For mindre brudd på retningslinjene til Facebook så er det meir vanlig med berre ein midlertidig utestenging. Lenke til kommentar
GA Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Så det du nå sier er at det faktisk VAR noe annet enn kun å bytte nettleser som førte til stenging av kontoen din? Googlet litt og så hva "historien" din er. Føler med deg rundt det som har skjedd, men du må prøve å moderere språkbruken din en del om du ønsker at andre skal ha lyst til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Så det du nå sier er at det faktisk VAR noe annet enn kun å bytte nettleser som førte til stenging av kontoen din? Googlet litt og så hva "historien" din er. Føler med deg rundt det som har skjedd, men du må prøve å moderere språkbruken din en del om du ønsker at andre skal ha lyst til å hjelpe deg. det aner ikke jeg, men var kun det jeg gjorde da jeg ble deaktivert, å når jeg klaga om det, ble jeg direkte permanent deaktivert Endret 3. september 2015 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 (endret) prøvde faktisk å være sivilert/rolig osv de første åra! men når tilogmed politiet å myndighetene ikke vil innse at det jeg nevner er helt sant! å påstår de er uskyldige samme hva! blir man veldig frustrert! å da skjer slikt etter hvært å da jeg skrev med "admin" av face når jeg var midlertidig deaktivert, gjorde dem meg permanent deaktivert direkte! uten å engang gi meg advarsler! de kunne jo bare sletta de innlegga som var slik de ikke godtok, eller redigert dem, med advarsel! har jo skrevet om at kommunen har gjort no ulovlig! å ikke blir straffet å at det er feil Endret 3. september 2015 av raastad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Moderatormelding Det har blitt ryddet kraftig opp i denne tråden. Mange innlegg har blitt slettet, noen andre igjen har blitt redigert. Diskuter sak, og ikke person!! Personer som tar mannen og ikke ballen, vil ikke bli belønnet! Fortsetter denne trenden i tråden, vil det bli delt ut advarsler heretter. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas med undertegnede på PM eller i vårt tilbakemeldingsforum, og ikke i denne tråden! Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Er du stødig i engelsk raastad, kan du lese dette innlegget: http://thenextweb.com/facebook/2013/01/15/what-happened-when-facebook-disabled-my-account/ Han skriver om da han ble utestengt av Facebook, hvordan han gikk frem for å forsøke å få den åpnet, fordeler og ulemper med å ikke ha Facebook. Han prøvde iherdig, men fikk i svar fra en Facebook-representant at han ikke kunne finne ut hvorfor brukerkontoen var stengt i henhold til personvern. Det er nok bare å bite i det sure eplet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg