raastad Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) facebooken min ble deaktivert uten advarsel! navn: Kim Arne Raastad (Datsaar Enda Mik) å når jeg kontakta support, ble den deaktivert for godt dette skjedde helt uten advarsler i det hele tatt bytta kun nettleser på ny data, så ble jeg deaktivert. noen som har kontakter innen facebook som kan hjelpe meg med å få den tilbake? mailen min er blokkert å å husker ikke alt så er lite vits å lage ny må jo da lage ny mail å prøvd å kontakte support, men da ble den spærre for godt fikk jeg beskjed om noen som kan hjelpe meg med dette? Endret 3. september 2015 av raastad Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Kan du vise oss feilmeldingen du (sannsynligvis) får når du prøver å logge inn? Har du tilgang til e-postadressen eller telefonnummeret du registrerte deg med? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Kan du vise oss feilmeldingen du (sannsynligvis) får når du prøver å logge inn? Har du tilgang til e-postadressen eller telefonnummeret du registrerte deg med? får bare opp at brukeren er deaktivert : S "Brukerkontoen er deaktivert Brukerkontoen din har blitt deaktivert. Hvis du har noen spørsmål eller bekymringer, kan du besøke siden for vanlige spørsmål her." har det ja(begge), men hva hjelper det når alt er blokkert å evt sletta? :S Endret 26. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Gir de ingen grunn for at den er deaktivert? spurt support for grunn? Endret 3. september 2015 av iStereo Fjernet tilsvar på slettet innlegg.. 4 Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Gir de ingen grunn for at den er deaktivert? spurt support for grunn? de gir ingen grunn what so ever! :S jeg har spurt da jeg var deaktivert, da ble jeg deaktivert for godt av en som heter Joost eller noe Endret 3. september 2015 av iStereo Fjernet innhold som er tilsvar på slettet innhold. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Gir de ingen grunn for at den er deaktivert? spurt support for grunn? de gir ingen grunn what so ever! :S jeg har spurt da jeg ble deaktivert, da ble jeg deaktivert for godt av en som heter Joost eller noe Anyhow, Det er dårlig gjort av support til facebook, jeg hadde spurt dem igjen (fint å høflig) om en grunn. Endret 3. september 2015 av iStereo Fjernet innhold som er tilsvar på slettet innhold. 4 Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) tuller ikke!har spurt!men tviler dem gidder å engang svare meg mer! pga denne Joost har gjort det eller noe :S Endret 3. september 2015 av iStereo Fjernet innhold som er tilsvar på slettet innhold. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) her er det jeg fikk å sendte! "Hei, Brukerkontoen din er permanent deaktivert på grunn av brudd på Facebooks standarder. Vi kommer ikke til å aktivere den på nytt av noen som helst grunn. Dette er den siste e-postmeldingen fra oss om brukerkontoen din. Hvis du vil ha mer informasjon om retningslinjene våre, kan du lese Facebooks standarder: https://www.facebook.com/communitystandards/ Vis oppdateringer fra dashbordet for støtte: https://fb.me/1OuifcBJ7fCh0qI Takk! Joost Community Operations Facebook Mottok du feilaktig denne e-postmeldlingen? Fortell oss om det: https://fb.me/1UqsWcs7BlWSckg -----Original Message---- From: Kim Arne Raastad (*sensurert email*) To: Facebook Onderwerp: RE: Deaktivert – Uberettiget how can I get my profile back?:SI only changed internet browser and got deactivated :S ------------ Mvh Kim Arne Raastad > Date: Tue, 25 Aug 2015 04:03:10 -0700 > To: *sensurert email* > From: *snesurert* > Subject: Re: Deaktivert – Uberettiget > > Hei Kim, > > Vi har kommet frem til at du ikke kan bruke Facebook. Hvis du vil vite mer om Facebooks retningslinjer, kan du se gjennom Facebooks erklæring om rettigheter og ansvar: > > https://www.facebook.com/legal/terms > > Av hensyn til sikkerheten kan vi dessverre ikke gi ytterligere opplysninger om hvorfor brukerkontoen ble deaktivert. Vi setter pris på din forståelse, siden denne beslutningen er endelig. > > Takk! > > Joost > Community Operations > Facebook > > Mottok du feilaktig denne e-postmeldlingen? Fortell oss om det: https://fb.me/28eoh720b1WBW3a > > -----Original Message---- > From: *sensurert email* > To: > Onderwerp: Deaktivert – Uberettiget > > Full name: Kim Arne Raastad > Date of birth: Array > Additional info: jeg måtte ha ny nettleser på ene datan min, å kontoen ble deaktivert da jeg prøvde å logge inn :S > Email address or mobile phone number listed on your account: *sensurert email* > > -----End Original Message----- > -----End Original Message-----" Endret 3. september 2015 av iStereo Fjernet innhold som er tilsvar på slettet innhold. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Tja, som de sier har de kommet frem til at du ikke kan bruke Facebook lenger. Sorry mac, du får prøve Ello, Google+ eller IRL. Edit: Har forøvrig aldri sett noen bli utestengt uten en veldig god grunn. Endret 26. august 2015 av TheHaughom 1 Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Tja, som de sier har de kommet frem til at du ikke kan bruke Facebook lenger. Sorry mac, du får prøve Ello, Google+ eller IRL. Edit: Har forøvrig aldri sett noen bli utestengt uten en veldig god grunn. men årsaken var fordi ene datan min ikke funka, å jeg logga inn med feil nettleser bare :S ER garantert at den adminen hadde en veldig dårlig dag å lot det gå utover meg! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Nei, du blir ikke sperret ute for å bruke en annen nettleser/PC. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Nei, du blir ikke sperret ute for å bruke en annen nettleser/PC. var det jeg gjorde rett før jeg ble spærra! logga inn en gang med den, så ble jeg spærra med en gang! :S å de vil ikke engang svare på hvorfor! Endret 26. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Du har aldri fått noe mail fra Facebook tidligere, da? Jeg hadde selv et tullenavn som "kallenavn" (i parantes) bak navnet mitt, og fikk mail om at jeg måtte endre dette ettersom det ikke fulgte retningslinjene. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Du har aldri fått noe mail fra Facebook tidligere, da? Jeg hadde selv et tullenavn som "kallenavn" (i parantes) bak navnet mitt, og fikk mail om at jeg måtte endre dette ettersom det ikke fulgte retningslinjene. nope! ingenting, har bare navnet mitt baklengs! men aldri fått advarsel ang det! Endret 26. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Det er ikke lov å ha facebook med falsk navn. Så det kan være at de oppdaget akkurat det. Se på det som en positiv ting. Nå slipper du å bruke halve døgnet på å oppdatere facebook. Jeg har aldri hatt facebook-konto. Endret 26. august 2015 av Bytex Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Det er ikke lov å ha facebook med falsk navn. Så det kan være at de oppdaget akkurat det. Se på det som en positiv ting. Nå slipper du å bruke halve døgnet på å oppdatere facebook. Jeg har aldri hatt facebook-konto. de kunne jo bare sendt meld om det da! ikke blokkert meg fra face permanent! er visse ting som anngår kommune osv som går gjennom facebook :S har jo hatt det slik i flere år! men de har aldri gitt noe advarsel om det! Endret 26. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
nems Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Nå er det jo slik at det er brukerene selv som er ansvarlige for å følge retningslinjene der noe du tydeligvis ikke gjorde. Om det var navnet ditt eller noe annet vet jeg ikke men du klarte iallefall å bli utestengt og jeg tviler på at det er "facebook sin skyld". Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Det tar 2 måneder før en konto blir permament fjernet fra facebook.......etter deaktivering Lenke til kommentar
raastad Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Nå er det jo slik at det er brukerene selv som er ansvarlige for å følge retningslinjene der noe du tydeligvis ikke gjorde. Om det var navnet ditt eller n1 jeg bytta KUN data! :Soe annet vet jeg ikke men du klarte iallefall å bli utestengt og jeg tviler på at det er "facebook sin skyld". det var facebook sin skyld, jeg bytta KUN data!!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Det tar 2 måneder før en konto blir permament fjernet fra facebook.......etter deaktivering *14 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg