BMWCoupeFtw Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hei! Jeg er 23år gammel kar som kunne tenke meg å få studiokompetanse. Har brukt opp mitt krav på 3 års VGS, hvor jeg gikk påbygg siste året med elendig karakterer pga manglende innsats (får å si det mildt). Så da er vel privatskoler eneste mulighet?Dessverre er jeg litt bekymret får at feks Sonans eller andre privatskoler blir for tøft får en som ikke har hatt skole på 4 år? Mitt inntrykk fra bekjente er at man får minimalt med hjelp på slike skoler, stemmer dette? Er litt synd å betale over 50k får å få dårlige karakterer, tenker jeg Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Du kan ta det som privatist. Eksamene koster litt, men ikke 50k! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Jo men da må man klare alt selv. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Ja, det er sant... Hvis du ikke har selvdisiplin nok til det, er jo det litt uaktuelt... Men kjedelig aa kaste vekk 50 lapper og da. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Selvdisiplin er ikke det største problemet. Problemet er feks visst man ikke forstår noe, men nå finner man vel hjelp overalt på nett Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Jepp, blant annet paa underforumet Skole og leksehjelp her paa forumet. I tillegg saa er det mange filmer paa Youtube som forklarer forskjellige ting. Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 du er jo 23, så da funker 23/5 regelen. Du tar 5 fag, som er norsk, matte, naturfag, samfunnsfag og engelsk. Etter det vil du få GSK. Bestill rådgivningstime hos sonans via nettsiden dems. det er gratis og de er til hjelp. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Noen av disse private skolene tilbyr vell karaktergaranti? Men ja,sjekk ut 23/5 regelen og se om du kommer under den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå